در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا:

واکنش شهردار پره‌سر به خبر درگیری مامور سد معبر با یک دستفروش

شهردار پره‌سر با بیان اینکه بنده به صورت کتبی از این کسبه عذرخواهی کردم و قطعا خسارت ترازو به وی پرداخت خواهد شد، گفت: اساساً موضوع درگیری مأمور شهرداری با کسبه و همچنین شکستگی دندان او در این درگیری را تکذیب می‌کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار پره‌سر در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در خصوص فیلم منتشر در فضای مجازی که در آن ترازوی یکی از کسبه توسط مأمور سد معبر شهرداری شکسته شده بود، گفت: در ابتدا باید بگویم که هنگام جمع آوری، دست مأمور شهرداری به ترازوی این کاسب محترم برخورد کرد و ترازو شکسته است و بنده این موضوع را تکذیب نمی‌کنم زیرا باید در این ماه عزیز در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشم.

شهرام شهابی، ادامه داد: حقیقت ماجرا این است که درگیری بین کسبه و مأمور شهرداری رخ نداده است و در آن کلیپ نیز صحنه‌ای از درگیری مشاهده نمی‌کنید.

شهابی با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد کرونا، بازارهای هفتگی باید تعطیل می‌شدند، اظهار کرد: این فرد بدون توجه به دستورالعمل با خودروی خود در پیاده‌رو پارک و اقدام به دستفروشی کرد که مأمور شهرداری با همراهی عوامل انتظامی از وی درخواست کردند که محل را ترک کند اما این فرد با لحنی زننده با مأمور ما صحبت کرد که در این جر و بحث دست مأمور شهرداری به ترازو برخورد کرد و ترازو شکست.

شهردار پره‌سر با بیان اینکه بنده به صورت کتبی از این کاسب عذرخواهی کردم و قطعا خسارت ترازو به وی پرداخت خواهد شد، گفت: اساساً موضوع درگیری مأمور شهرداری با کسبه و همچنین شکستگی دندان او در این درگیری را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: اگر یک فیلم مبنی بر درگیری مأمور شهرداری یا یک مورد مستند در خصوص دریافت رشوه توسط مأمور سد معبر از سایر کسبه منتشر شود، بنده ظرف ۲۴ ساعت مأمور خاطی را از شهرداری اخراج خواهم کرد.

شهابی همچنین در واکنش به موضوع عدم پذیرفتن ملاقات این فرد نیز به دیارمیرزا، گفت: علاوه بر روزهای سه‌شنبه که زمان ملاقات عمومی است در سایر روزها نیز در صورت حضورم در دفتر خود، با مردم ملاقات می‌کنم و در اتاق شهردار برای مردم باز است.

وی ادامه داد: ایشان یک روز پس از این حادثه به شهرداری مراجعه کردند که در آن لحظه بنده مراجعه‌کننده داشتم و اعلام کردم منتظر بمانند تا کار مراجعه‌کننده به پایان برسد و سپس به کار ایشان رسیدگی شود.

شهابی در پایان ضمن عذر خواهی اظهار کرد: حرمت همه مردم در هر جایگاهی برا ی همه کارکنان شهرداری مهم است و کارگران و کارکنان شهرداری خود را خادم مردم می دانند و تنها مسیر خدمت به مردم صداقت و احترام است.

Share