کدام کارشناس گفته که این تیم گزینه سقوط بود؟!

واکنش اشجاری به اظهارات حسینی نسب؛ شما چه تحولی در این تیم ایجاد کردید؟!

اشجاری گفت: متاسفانه آقای حسینی نسب مجال مصاحبه کردن به آقای رافت را نمی دهند. کدام کارشناس گفته که این تیم گزینه سقوط بود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن اشجاری سرمربی سابق شهرداری آستارا که با این تیم از لیگ ۳ به لیگ یک صعود کرده بود در پاسخ به مصاحبه حسینی نسب مربی تیم شهرداری آستارا گفت: متاسفانه آقای حسینی نسب مجال مصاحبه کردن به آقای رافت را نمیدهند. کدام کارشناس گفته که این تیم گزینه سقوط بود؟! این تیم را شما با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول تحویل گرفتید. مح از روز اول گفتم این تیم برای ماندن بسته شده است. جوری فاتحانه از تلاش شبانه روزی صحبت می کنید انگار قهرمان جهان شده اید. بجز آرش افشین که آن هم از شما جدا شد کدام یار را جذب کردید؟ کدوم اردو پیش فصل و بدنسازی بعهده شما بود؟ ترکیب اولیه تیم همان ترکیب اول فصل بود. مدل رسیدن به گل همان مدلی بود که ما به گل میرسیدیم. شما چه تحولی در این تیم ایجاد کردید؟! این تیم یک لقمه آماده بود که شما بخاطر نداشتن تیم و کارنامه مناسب از هول حلیم افتادید توی دیگ! شما اصول مربیگری راهم رعایت نکردید. در تمام دنیا یادی از مربی گذشته تیم میکنند. موفقیت ها که هیچ لااقل نقایص را پای حسن اشجاری می نوشتید. تمام فوتبالی ها میدانند که چنین روی کار آمدنی مطمئنا چنین اخراج هایی هم در پی دارد.
وی در ادامه افزود: صحبت از عدم توافق و انتخاب سرمربی جدید میکنید! مگر اطلاع ندارید ما رو چطور اخراج را کردند و شما را بر کرسی نشاندند. پس گله نکنید. شما راهم به همان شکل برکنار و کادر جدید را جایگزین کردند. وقتی با کسی که در طول ۳ سال تیم را از لیگ گیلان به لیگ یک کشور آورده چنین برخوردی میکنند مطمئنا چنین برخوردی در انتظار شمایی که لقمه آماده را بدست آوردید خواهد بود. هرچه عوض دارد گله ندارد آقای حسینی نسب.
اشجاری بیان کرد: من با شناختی که از آقای کارگر دارم ایشان آدمی نیست که به کادر فنی بی توجهی کند و محل اسکان و غذای کادر را فراهم نکند. باشگاه شهرداری آستارا هر ایرادی که داشته باشد لااقل در زمینه مهمان نوازی و فراهم کردن امکانات برای کادر فنی کم نمیگذارد.
وی در ادامه افزود: صحبت از اسکان روزانه یک میلیونی در هتل می کنید. شما چه مربی هستید که روز اول در قرارداد خود از محل اسکان و تمرین حرفی نزدید. این موارد را یک مربی معمولی هم میداند که باید در ابتدای قرارداد مشخص کند، شما اینقدر هول بودید که چشم بسته امضا کردید و حتی به محل اسکان هم فکر نکرده بودید! شما در ۳۰ روز آخر ۳۰ میلیون تومان هزینه هتل دادید! حتما این تیم آش دهن سوزی بوده و آب و نان خوبی برای شما داشته که حاضر شدید در یک ماه ۳۰ میلیون هزینه کنید و فقط بمانید. به جای آه و ناله کردن برای نداشتن محل سکونت، باید سرمربی که شما را آورده رسیدگی میکرد و به او انتقاد کنید نه مدیر عامل باشگاه. قرار بود تیمی را به هر شرایطی بگیرید پس جای گله نیست. الان هم فاتحانه حرف از موفقیت میزنید و کسی هم در این موفقیت دخالتی نداشته حتی آقای پایان رافت، چون هیچ جا اسمی از ایشان نیاوردی و فقط از تلاش شبانه روزی خودت حرف زدی و با این مصاحبه ها فقط قصد خودنمایی دارید. با چنین کارنامه ای که مدعی سقوط را به مدعی صعود تبدیل کردید الان باید بهترین تیم ها در پی شما باشند. انشالله که در آینده در عمل ثابت کنید چون با حرف زدن راه به جایی نمیبرید.
اشجاری در پایان بیان کرد: شمایی که بعداز یک ماه از اعتصاب بازیکنان و حضور در آستارا بعنوان کمک اول تازه آقای رافت سرمربی تیم را در ۱۴ فروردین دیدید که این هم جای تامل دارد و صحبت از جدایی شما کرد، اجازه بدید آقای رافت که اهل آستارا است صحبت کند. ایشان ساکت است و شما گرد و خاک میکنید. شاه بخشیده ولی وزیر نمی بخشه!!! اصول را رعایت کنید و احترام سرمربی را حفظ کنید. البته انتظار بیشتری از شمایی که به کامنت بازیکنان زیر پست های اینستاگرام من واکنش نشان میدادید، نیست. از همین جا به تمام مدیرانی که قصد صعود به لیگ برتر را دارند اعلام میکنم این مجموعه بهترین مجموعه ایست که تیم مدعی سقوط را مدعی صعود کرد با این تفاسیر که هنوز نمیدادند قهرمان نیم فصل به لیگ برتر صعود نمی کنند. لطفا برای صعود به لیگ برتر از تلاش های شبانه روزی آقای حسینی نسب چشم پوشی نکنید!

Share