معرفی ۱۰ برند پرفروش قهوه در ایران

فرقی نمی‌کند که شما یک روز شلوغ کاری یا یک روز مهیج با دوستان، آشنایان و خانواده در پیش رو دارید، هرچه که باشد قهوه می‌تواند یک نوشیدنی روزانه عالی برای شما باشد. قهوه‌های فوری این روزها کار را راحت کرده اند، هر کجا که باشید کافیست یک فنجان آب جوش داشته باشید تا بتوانید یک نوشیدنی فوق العاده میل کنید و انرژی دوباره بگیرید.

فرقی نمی‌کند که شما یک روز شلوغ کاری یا یک روز مهیج با دوستان، آشنایان و خانواده در پیش رو دارید، هرچه که باشد قهوه می‌تواند یک نوشیدنی روزانه عالی برای شما باشد. قهوه‌های فوری این روزها کار را راحت کرده اند، هر کجا که باشید کافیست یک فنجان آب جوش داشته باشید تا بتوانید یک نوشیدنی فوق العاده میل کنید و انرژی دوباره بگیرید. در این مقاله به معرفی ۱۰ برند محبوب و پرفروش قهوه در ایران و جهان پرداخته ایم، اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

قهوه چیست؟

قهوه از بو دادن و آسیاب کردن دانه های درخت قهوه تهیه می‌شود و یک نوشیدنی رایج در تمام جهان است. این گیاه متعلق به آفریقا است اما در مناطق گرمسیری آمریکا و جنوب وجنوب شرقی آسیا نیز وجود دارد. در حال حاضر کشت قهوه به یک صنعت جهانی پول ساز تبدیل شده است و در بیش از ۷۰ کشور درختان قهوه کشت می‌شوند.

قهوه فوری چیست؟

در گذشته که قهوه‌های فوری به این شکل موجود نبودند برای نوشیدن یک فنجان قهوه حداقل حدود نیم ساعت برای آماده سازی قهوه باید منتظر می ماندیم. قهوه‌های فوری موجود در بازار با تنوع بسیار، همان دانه‌های قهوه هستند که در طی یک فرآیند خاص آسیاب شده‌اند. خیالتان راحت باشد قهوه‌های فوری از نظر خاصیت هیچ تفاوتی با قهوه معمولی ندارند فقط آماده سازی آنها راحت تر است و دارای طعم های متفاوت و پرطرفدار‌تری هستند. در ادامه ۱۰ برند پرفروش قهوه در ایران را معرفی کرده ایم.

۱. قهوه گود دی (Good Day)

اگر به دنبال یک روز خوب هستید آن را با Good Day شروع کنید. Good Day یک برند پرطرفدار از قهوه‌های فوری است که کیفیت و بسته بندی خوبی دارد. کافی میکس‌های Good Day  با طعم های فندق، نعنا خنک کننده، وانیل و… در بازار موجود هستند. کافی میکس گود دی با طعم وانیل، کافی میکس موکوچینو گود دی و… که معمولا در بسته های ۳۰ عددی در بازار موجود هستند از گزینه های مناسب برای خانواده‌ها و محل کار هستند. شما می‌توانید کافی میکس‌های گود دی را از فروشگاه محصولات خارجی یامی کالا به نشانی اینترنتی www.yummykala.com با تخفیف ویژه تهیه نمایید.

۲. قهوه ایلی(illy)

قهوه illy یک برند ایتالیایی و مشهور به کیفیت و عطر بی نظیر قهوه در تمام جهان است. این قهوه به صورت پودر و دانه در بسته بندی با وزن های مختلف به صورت قوطی در بازار موجود است. تنوع قهوه های illy نیز برای خود دنیایی دارد اگر بخواهیم همه آنها را نام ببریم یک طومار خواهد شد. دانه قهوه اینتنسو (بولد روست)، دانه قهوه اینتنسو (بولد روست)،  قهوه ایلی کلاسیکو و… از انواع قهوه illy هستند.

خرید قهوه ایلی از یامی کالا

۳. قهوه جاکوبز (JACOBS)

قهوه جاکوبز حاصل تلاش یک جوان ۲۶ ساله است. او می‌خواست با عطر و طعم قهوه مشتریانش را در کافی شاپ حیرت زده کند پس تصمیم گرفت یک برند از قهوه را به بازار عرضه کند. این برند اولین قهوه فوری را در سال ۱۸۹۵ به بازار عرضه کرد. از مزایای قهوه فوری آماده شدن دز مان کمتر، حمل آسان و ماندگاری بالا بود که باعث شد با استقبال زیادی روبرو شود و این چنین شد که جاکوبز هنوز هم در دنیا در گروه قهوه های پرطرفدار است. جاکوبز در بسته بندی های سبز رنگ و در وزن‌های متفاوت موجود است. اگر قصد دارید شکل ظاهری و بسته بندی های جاکوبز را ببینید سری به فروشگاه اینترنتی یامی کالا بزنید و در قسمت نوشیدنی‌ها می‌توانید انواع جاکوبز را ببینید.

۴. قهوه مهمت افندی(MEHMET EFENDI)

قهوه ترک از اصیل ترین و پرطرفدارترین قهوه ها است.اگر از طرفداران قهوه ترک هستید حتما میدانید که در بین قهوه‌های ترک برند مهمت افندی برای همگان آشنا است. مهمت پسر یک عطار بود که در سال ۱۸۷۱ برای اولین بار قهوه خام را روست و آسیاب کرد. عطر خوش قهوه‌ی تازه روست و آسیاب شده در بازار می‌پیچید و همگان مجذوب این عطر خوش بودند. سالها گذشت و کم کم مهمت افندی به یک برند جهانی تبدیل شد به طوری که محصولات آن در کل دنیا دردسترس همگان قرار گرفت. قهوه مهمت افندی ساشه ای، قهوه مهمت افندی با بسته بندی قوطی و… از انواع قهوه های معروف مهمت افندی است که طعم خوش و عطر بی‌نظیر آن مدتها در خاطرتان خواهد ماند. طرز تهیه این قهوه ترک محبوب را می توانید در مجله یامی کالا مطالعه کنید.

۵. قهوه نستله (NESTLE)

قهوه نستله یک برند معروف و از تولیدات یک شرکت سوئیسی است. این شرکت در زمینه پودر و نوشیدنی‌ها معروف است و شعار جهانی غذای خوب زندگی خوب مختص این شرکت است. اکثر ایرانی‌ها این برند را با نام نسکافه می‌شناسند. کمتر کسی است که کافی میت نستله را نشناسد. کافی میت نستله در کنار قهوه مهمت افندی یک ترکیب بی‌نظیر است. قهوه های فوری نستله از خوش طعم ترین ها هستند که تست آنها شما را یک مشتری دائمی خواهد کرد. برندهای نسکافه و نسپرسو نیز از برندهای زیر مجوعه نستله هستند.

خرید قهوه از یامی کالا

۶. قهوه تورابیکا (TORABIKA)

اگر اهل نوشیدن هات چاکلت هستید قطعا TORABIKA را می‌شناسید، اگر ترابیکا را نمی‌شناسید مطمئن باشید که طعم واقعی هات چاکلت را نمی‌دانید. برند ترابیکا با انواع قهوه های فوری و هات چاکلت در دنیا طرفداران زیادی دارد. تنوع محصولات ترابیکا زیاد است، کاپوچینو، کافی میکس، هات چاکلت و… از انواع قهوه های فوری ترابیکا است. ترابیکا در بسته بندی های  ۴۰ عددی تا بسته ۱۰ عددی با طعم های مختلف برای تمام سلیقه ها در بازار موجود است. اگر به دیابت مبتلا هستید نگران نباشید ترابیکا شما را فراموش نکرده است می‌توانید از قهوه‌های فوری بدون شکر ترابیکا استفاده کنید. برای دیدن انواع طعم ها به سایت فروشگاه مواد غذایی لوکس یامی کالا مراجعه کنید.

۷. قهوه علی کافه (Alicafe)

قهوه علی کافه یکی دیگر از برندهای قهوه است که درسال ۱۹۹۹ در مالزی به بازار عرضه شد. این قهوه در حال حاضر بیشتر در ایران و خاورمیانه مشتری دارد، زیرا برخی قهوه های آن بر اساس چای تولید شده اند. معروف‌ترین محصول این برند علی کافه بلک گلد است.

۸. قهوه بن مانو (bonmano)

بن مانو از برندهای قهوه فوری است که محبوبیت بیشتر آن مربوط به قهوه های فوری آن است هرچند که قهوه دمی هم دارد. قهوه بن مانو نورسکا معروف ترین قهوه این برند است.‌

۹. قهوه لاوازا (LavAzzza)

قهوه لاوازا محصول یک شرکت ایتالیایی با سابقه ۱۲۵ سال است. این شرکت در زمینه تولید دانه قهوه، قهوه فوری، کپسول قهوه و… فعالیت دارد. کوالیتا روسا یکی از انواع معروف لاوازا است.

۱۰. قهوه استارباکس (Starbucks)

استارباکس یک برند آمریکایی و در حال حاضر، قویترین و محبوب ترین تولید کننده قهوه در جهان می باشد. قهوه استارباکس سهم ۱۰/۱ درصد از بازار قهوه ایالات متحده را دارد و بیش از ۵۰ هزار فروشگاه در سراسر جهان دارد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع برندهای قهوه آشنا کنیم. در این روزهای کرونایی می‌توانید از سایت فروشگاه اینترنتی یامی کالا (www.yummykala.com) قهوه موردنظر خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. از نوشیدن قهوه در منزل لذت ببرید وسلامت بمانید.

Share