در پی پخش کلیپی در فضای مجازی؛

دستگیری آزاردهنده کودک طرفدار استقلال در سبزوار

دو مرد کودک‌آزار سر کری‌خوانی این روز‌های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده با چاقو کودک‌آزاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، دو مرد کودک آزار سر کری‌خوانی این روز‌های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو کودک‌آزاری می‌کنند.

لحظه‌ای که این ۲ مرد پسر بچه چوپانی را در بیابان می‌بینند، با کشیدن گوش‌هایش از او می‌خواهند به تیم مورد علاقه خود توهین و بی‌احترامی کند که این کار اعتراض شدید پسر بچه استقلالی را به همراه دارد.

مردان کودک آزار هنگامی که می‌بینند پسربچه با وجود کتک‌هایی که خورده است توهینی به تیم استقلال تهران نمی‌کند، از ماشین پیاده شده و با چاقو کار خود را ادامه می‌دهند که پخش فیلم کودک‌آزاری این ۲ مرد در فضای مجازی واکنش‌های بسیار منفی مردم را در پی داشته است.

واکنش باشگاه استقلال به انتشار کلیپ عجیب

اما پس از پخش این کلیپ در فضای مجازی، این مسئله با واکنش تند باشگاه استقلال مواجه شده است که در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است: “امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی ۲ فرد قرار گرفته است.

باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می‌نماید ضمن شناسایی این ۲ فرد کودک آزار، با آن‌ها برخورد قانونی شود.

همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه‌ای در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی‌دل خواهد کرد. “

ورود دستگاه قضا به ماجرا

اما پس از برانگیختن احساسات مردم از پخش این کلیپ، رئیس دادگستری داورزن از ورود دستگاه قضا به موضوع آزار یک کودک روستایی حامی تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد و اظهار داشت: بعد از پخش کلیپ، تحقیقات لازم در راستای احراز صحت و سقم موضوع آغاز شده است.

محمد دهنوی با بیان اینکه دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای بررسی موضوع و شناسایی افراد صادر شده که در صورت ارتکاب این رفتار غیرقانونی در حوزه قضایی شهرستان داورزن به زودی با عاملان، برخورد قضایی خواهد شد، افزود: نتایج بررسی و محاکمه به زودی اعلام خواهد شد.

بازداشت کودک‌آزار پرسپولیسی در سبزوار

ساعاتی از پخش این کلیپ نگذشته بود که فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اعلام کرد: فردی که کودک هوادار استقلال را در یکی از بخش‌های سبزوار مورد اذیت و آزار قرار داده بود، بازداشت شد.

سرهنگ حسین بیات‌مختاری با بیان اینکه فردی که اقدام به کودک‌آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتای سبزوار دستگیر شده است، افزود: در اسرع وقت این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

همزمان با پخش گسترده این کلیپ در فضای مجازی، کاربران استقلالی و پرسپولیسی با حمایت از کودک آزاردیده هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم را ترند کردند.

Share