حاجی میرزایی مطرح کرد:

در جذب معلم، هیچ امتیاز ویژه ای به هیچ قشری ندادیم

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ما در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه‌ای را به هیچ قشری ندادیم گفت: اخباری که به صورت نادرست در برخی شبکه‌ها مبنی بر اینکه ما فرصت معلمی را برای اقشاری، خاص کرده‌ایم یا اقشاری را محروم کرده ایم، به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مورد توجه فضای مجازی است و ما هم استقبال می‌کنیم که به موضوعات آموزش و پرورش پرداخته شود اظهار کرد: اما باز از همه معلمان، دانش آموزان و مدیران می‌خواهم مراقب اطلاعات نادرستی که بعضا از روی برخی شیطنت‌ها و برای تخریب روحیه فرهنگیان منتشر می‌شود باشند.

وی افزود: مخاطبان اخبار را مستقیما از صفحات رسمی پیگیری کنند و به اطلاعات نادرستی که برخی با اهداف سیاسی منتشر می‌کنند توجه نکنند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با تاکید بر اینکه ما در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه‌ای را به هیچ قشری ندادیم گفت: همه کسانی که متقاضی شغل شریف معلمی هستند باید در آزمون سراسری شرکت کنند. همه کسانی که در آزمون سراسری و فرایند گزینش و مصاحبه موفق می‌شوند، می‌توانند به شغل معلمی بپردازند.

حاجی میرزایی در برنامه نگاه هفته وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اخباری که به صورت نادرست در برخی شبکه‌ها مبنی بر اینکه ما فرصت معلمی را برای اقشاری، خاص کرده‌ایم یا اقشاری را محروم کرده‌ایم به هیچ وجه صحت ندارد.

Share