معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

جانبازان ۵۰ درصد به بالا و شیمیایی گیلان واکسینه خواهند شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که یک هزار و ۶۰۵ تن از جانبازان ۵۰ درصد به بالا و شیمیایی استان واکسینه خواهند شد، گفت: حدود ۴۰۷ نفر از این افراد در رشت و بقیه در سایر شهرستانها و در مراکز بهداشت منتخب ایمن‌سازی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که واکسیناسیون جانبازان ۵۰ درصد به بالا و شیمیایی استان گیلان در حال اجرا می‌باشد، اظهار داشت؛ در مجموع یک هزار و ۶۰۵ تن از جانبازان ۵۰ درصد به بالا و شیمیایی استان واکسینه خواهند شد، که حدود ۴۰۷ نفر از این افراد در رشت و بقیه در سایر شهرستانها و در مراکز بهداشت منتخب ایمن‌سازی می‌شوند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه واکسیناسیون جانبازان رشت در سالن ورزشی ۸ دی رشت درحال انجام می‌باشد، تصریح کرد: واکسیناسیون سایر گروه‌های هدف در برابر کرونا به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک را از مهمترین راهکارهای کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان از برگزاری ضیافت‌های افطاری به طور جدی اجتناب کنند و توصیه می‌شود هزینه این برنامه‌ها را صرف امور خیریه نمایند.

Share