احمدی: تمام تلاشمان را برای رفع کمبود امکانات و مشکلات به کار خواهیم بست

تنظیم، امضا و ارسال لایحه کمک به سپیدرود توسط شهردار رشت

دکتر احمدی شهردار کلانشهر رشت لایحه کمک به باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت را در سریعترین زمان ممکن، تنظیم و امضا کرد و سپس به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی درخواست مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از شورا و شهرداری رشت و نامه هفت نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه سپیدرود، این درخواست برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال شد که در این مرحله شهردار رشت با اشراف به وضعیت حساس و اوضاع نابسامان باشگاه سپیدرود ضمن موافقت با لایحه و مبلغ آن، در اقدامی کم نظیر در اسرع وقت لایحه‌ی کمک به باشگاه سپیدرود را تنظیم و تایید کرد و برای طرح در صحن عمومی شورا بلافاصله آن را به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کردند.

محمد احمدی شهردار شهر رشت در همین زمینه نوشت:

هواداران عزیز و گرامی سپیدرود

در سخت‌ ترین روزها اعتماد خود را از تیم محبوب تان دریغ نکردید، حال نوبت ما مسئولین می باشد تا به حمایت از این تیم ارزشمند و قدیمی استان گیلان برآئیم.

لذا به محض دریافت درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود و نامه ۷ عضو شورای اسلامی شهر رشت مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت با توجه به حجم بالای مشکلات اقتصادی، ظرف مدت ۲۴ ساعت لایحه ای دو فوریتی تنظیم و به شورای اسلامی شهر رشت ارسال نمودیم تا در صحن شورای همین هفته مطرح گردد.

به حول قوه الهی، تمام تلاشمان را برای رفع کمبود امکانات و مشکلات تیم فوتبال سپیدرود رشت به کار خواهیم بست و از مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان با تجربه و جوان تیم انتظار داریم تا در زمین مسابقه برای سربلندی فوتبال استان گیلان تلاش نمایند.

Share