مخابرات منطقه گیلان خبر داد:

بهره مندی روستای حلیمه جان از اینترنت ۳G

مدیر مخابرات منطقه گیلان از احداث سایت جدید تلفن همراه به منظور ارایه خدمات با کیفیت‌تر در روستای حلیمه جان رودبار خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکل مخابراتی اینترنت همراه اول روستای حلیمه جان با حضور کارشناسان اداره کل مخابرات استان و شهرستان رودبار نصب شد.

علیرضا پارسائی مدیریت مخابرات منطقه گیلان، با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ گردشگری یکی از محدوده‌های دارای اهمیت شهرستان رودبار محسوب می‌شود؛ اظهار کرد: احداث سایت جدید تلفن همراه یکی از برنامه‌های دارای اولویت منطقه بر اساس استراتژی‌های تعیین شده است.

وی با اشاره به این مطلب که برای احداث یک سایت تلفن همراه باید عملیات تملک زمین، حفاری، فونداسیون، نصب و راه اندازی دکل و تجهیزات لازم، انجام شود، خاطر نشان کرذ: بر روی این سایت تکنولوژی‌های ۳G و نصب و راه اندازی شده است که امکان دسترسی سریع مشتریان به اینترنت همراه و خدمات متنوع آن را فراهم آورده است.

پارسائی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محلی و همراهی اهالی روستای حلیمه جان افزود: همکاری و تعامل مردم فهیم این منطقه، سرعت بخشیدن در انجام پروژه فوق و ارایه خدمات تلفن همراه را به دنبال داشته است.

Share