نماینده رودسر و املش تاکید کرد؛

افزایش شعب اخذ رای بهترین راه برای حفظ سلامت مردم است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهترین راه برای برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی مردم افزایش شعب اخذ رای است تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری ملک میان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با تاکید بر لزوم حفظ سلامت مردم در روز رای گیری، گفت: افزایش تعداد شعب اخذ رای در اماکن شلوغ بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد تجمعات و برگزاری انتخابات است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره دغدغه های موجود درباره تجمعات نامزد های انتخابات بیان کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری با توجه به عدم کثرت نامزدها نگرانی جدی در این باره وجود ندارد اما در انتخابات شوراها به ویژه روستاهای دارای بیش از پنج عضو شورا، دغدغه تجمع می تواند مطرح باشد.

نماینده رودسر و املش افزود: در حوزه های شهری برخی نقاطی که جمعیت زیادی دارند و بر اساس تجربه می دانیم که دارای آرای بالا بوده، برای جلوگیری از تجمع می توان اقدام به افزایش تعداد صندوق آرا کرد تا در تکثیر ویروس کرونا شریک نباشیم.

صفری ملک میان بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به نوع چینش هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات به منظور حفظ سلامت آن ها نسبت به اجرای فاصله گذاری اجتماعی اقدام شود.

Share