هشدار به مسئولان نسبت به تعطیلی،تعدیل و حذف نیرو در صورت اعمال نفوذ و تغییر مدیریت

رئیس هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی خواستار ثبات در منطقه شد

تعدادی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان منطقه ضمن اعتراض شدید به اینگونه برخوردهای نسنجیده و غیر حرفه‌ای اعلام نموده‌اند در صورتی که با اینگونه اعمال نفوذ‌ها و باندها مجددا تغییر مدیریت سازمان انجام گیرد اقدام به تعطیلی و تعدیل و حذف نیرو خواهند نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اصغر امانی رئیس هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی طی نامه ای خطاب به مسئولان ارشد گیلان خواستار ثبات مدیریتی در منطقه آزاد انزلی شد.

 

در متن نامه امانی آمده است:

سلام علیکم

احتراما، شما مسئولین محترم مستحضر هستید در طول مدت کمی بیش از یکسال گذشته مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی چندین بار دچار تغییر و تحول شده و به طبع آن مدیران زیرمجموعه نیز دستخوش تغییرات گردیده است و آنچه مسلم است از عوامل تهدید کننده سلامت نظام اداری و مدیریتی را می‌توان‌عدم وجود شفافیت و پاسخگویی، عدم ثبات مدیریت وعدم وجود امنیت شغلی برشمرد.

جنابان عزیز:

در چند سال گذشته تورم، نابسامانی اقتصادی، نبود مواد اولیه، تحریم‌ها و مشکلات اداری، مالی و ارزی و نهایتا در سال ۹۹ شیوع ویروس منحوس کرونا به خودی خود رمقی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان کشور از جمله فعالین منطقه آزاد انزلی نگذاشته و جای تاسف است که در این مدت بلای‌عدم ثبات مدیریتی، نا آشنایی و عدم کارآمدی مسئولین منطقه و تغییرات پی در پی موجب رخوت، عقب ماندگی کارها و مشکلات عدیده بویژه برای تولیدکنندگان منطقه شده است.

تاسف بار است که باید بیان شود شایعات پیرامون این اتفاقات در محور باند بازی‌های سیاسی و انتخاباتی صورت می‌گیرد و برای همگان جای سوال باقی گذاشته که شده در مدت زمان کوتاه باقی مانده از عمر دولت محترم با تغییر در مدیر منطقه آزاد کیش و منطقه آزاد انزلی، آقای دکتر بانک مجبور به استعفا شده و بلافاصله مجددا اقدام به تغییرات در این مناطق می‌گردد.

از سوی دیگر آوردن مدیرانی از بیرون سازمان با اغراض سیاسی و نا آشنا با قوانین و عملکرد مناطق آزاد خود موجب آسیب دیگری می‌گردد و آنچه در طول یکسال گذشته در منطقه آزاد انزلی مشهود بوده تبدیل شدن طبقه ششم سازمان و مهمان سرای آن برج طاووس به گعده‌های خانوادگی و فامیلی و ورود مدیرانی از استانداری و جاهای دیگر که ابتدا محترمند و قابل احترام ولی نا آشنا به مسائل سازمان.

علی ایحال از حدود سه ماه قبل که جناب آقای سید مهدی نقوی از پرسنل کاردان سازمان بعنوان سرپرست منطقه مشغول به کار شده‌اند و نصب مدیران بومی درون سازمانی بارقه‌ای از امید و تحرکی در امور منطقه ایجاد شده است که متاسفانه مجددا زمزمه جابجایی و انتصاب شخص دیگری آن هم از مجموعه استانداری استان بگوش می‌رسد که در بین عام مطرح است ورود و نفوذ جناب نوبخت و تکرار انتصاب با گرایش‌های خاص و… صورت می‌پذیرد که اگر این امر هم انجام شود با توجه به انتخابات ریاست جمهوری علی رغم اینکه چه کسی رییس جمهور منتخب مردم باشد در مدت زمان کوتاه دیگر مجددا سازمان دچار تغییر و تحولات و رخوت خواهد شد.

لذا تعدادی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان منطقه ضمن اعتراض شدید به اینگونه برخوردهای نسنجیده و غیر حرفه‌ای اعلام نموده‌اند در صورتی که با اینگونه اعمال نفوذ‌ها و باندها مجددا تغییر مدیریت سازمان انجام گیرد اقدام به تعطیلی و تعدیل و حذف نیرو خواهند نمود. چون در این شرایط کار نکردم بهتر از تحمل زیان‌های دیگری خواهد بود.

اینجانب در مکاتبات خود در مراجع مختلف به ویژه جناب آقای دکتر نوبخت یادآور شده بودم که بخاطر مشکلات عدیده موجود کارآفرینان این منطقه بسیار ناامید شدند و به کرات درخواست کردند از تغییرات مجدد مدیریتی در منطقه آزاد انزلی پرهیز نمایند.

آقایان عزیز این تعطیلی‌ها و تعدیل‌ها یقینا موجب بیکاری صدها نفر از شاغلین این استان شده و قطعا عواقب قانونی، حقوقی، عرفی و شرعی آن بر ذمه مسببین میباشد. از شما بزرگواران و بزرگان درخواست داریم به هر طریق ممکن پیگیری فرمائید تا این قائله خاتمه یابد.

با تشکر اصغر امانی رئیس هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی

 

Share