فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۷ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۵۱ معتاد متجاهر و ۶ خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر و ۲ کیلو و ۳۲۸ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۵۱ معتاد متجاهر و ۶ خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر و ۲ کیلو و ۳۲۸ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر گفت: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۶ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت افزود: از این افراد یک کیلو و ۵۶۷ گرم تریاک، ۴۵۵ گرم حشیش، ۲۸۵ گرم سوخته تریاک و ۱۹ گرم سایر موادمخدر کشف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر، ۵۱ نفر از این افراد جمع‌آوری و به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌شود اظهار داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این بلای خانمان‌سوز مقابله می‌کند.

Share