جماعتی: روز مهندس روز تجلیل از علم، خلاقیت، نوآوری و ابتکار است

پیام تبریک به مناسبت روز مهندس

امروزه مهندسان ایرانی با بهره مندی از قدرت ایمان، تعهد، خلاقیت، استعداد و اراده منحصر بفرد خود از هیچ تلاشی برای عمران و آبادانی کشور دریغ نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول جماعتی با صدور پیامی روز مهندس را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

تاریخ پر افتخار و بالنده سرزمین ایران همواره پیشگام انواع علوم و دانش بوده و به افتخار دانشمند بزرگ ایران و جهان اسلام پنجم اسفند به‌عنوان روز مهندس نام‌گذاری شده است.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان برکسی پوشیده نیست و شکوفایی تمدن بشر، برآیند ایده‌های مهندسین تلاش‌گر است.

امروزه مهندسان ایرانی با بهره مندی از قدرت ایمان، تعهد، خلاقیت، استعداد و اراده منحصر بفرد خود از هیچ تلاشی برای عمران و آبادانی کشور دریغ نکرده اند. به راستی که برای مهندسین بن‌بستی وجود ندارد آنان یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت. مهندسی هنر رسیدن به یک راه‌حل خوب است و مهندسان بی شک آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروز هستند.

روز مهندس روز تجلیل از علم، خلاقیت، نوآوری و ابتکار است و چه نیک گفته اند که دانشمندان آنچه را هست، کشف می‌کنند و مهندسان آنچه را نیست، خلق می‌کنند.

اینجانب با تقدیر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی استان گیلان این روز را به همه مهندسان ایرانی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری وم نطقه ای تهران

Share