عضو جبهه پیروان مطرح کرد:

لاریجانی درباره حضور در انتخابات حرفی نزده | اصولگرایان با دو یا سه کاندیدا در انتخابات حضور می‌یابند

یکی از جریانات تاثیرگذار در میان اصولگرایان جبهه پیروان خط امام و رهبری است که اتفاقا «علی لاریجانی» را می‌توان در چارچوب این تشکل قدیمی اصولگرا تعریف کرد؛ کاندیدایی که اکنون هم نامش در بین گزینه‌های مورد نظر برخی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ دیده می‌شود و هم بخشی از اصولگرایان به دنبال کاندیداتوری وی هستند…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک، کم کم به روزهایی که احزاب و جریانات سیاسی فعالیت های‌شان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشدید می‌کنند و خیلی جدی‌تر وارد عرصه می‌شوند تا بتوانند بر رقیب غلبه کنند؛ نزدیک می‌شویم. همین موضوع باعث می‌شود رنگ و بوی اخبار انتخاباتی پرررنگ‌تر و جدی‌تر شود و هر روز اتفاق جدیدی را در این عرصه شاهد باشیم.

یکی از جدی‌ترین سئوالات و ابهامات انتخاباتی که خیلی‌ها به دنبال مشخص شدنش هستند؛ این است که جریانات سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا با چه روشی در در انتخابات حضور خواهند یافت و چه کسانی به عنوان کاندیداهای مورد نظر این طیف‌ها به طور رسمی وارد انتخابات شده و کاندیدا خواهند شد؟

«لاریجانی» کاندیدای اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان؟!

یکی از جریانات تاثیرگذار در میان اصولگرایان جبهه پیروان خط امام و رهبری است که اتفاقا «علی لاریجانی» را می‌توان در چارچوب این تشکل قدیمی اصولگرا تعریف کرد؛ کاندیدایی که اکنون هم نامش در بین گزینه‌های مورد نظر برخی اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ دیده می‌شود و هم بخشی از اصولگرایان به دنبال کاندیداتوری وی هستند.

در همین زمینه، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که به علی لاریجانی داشتم وی درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تصمیمی نگرفته است.

«لاریجانی» از تصمیمش برای کاندیداتوری چیزی نگفت

«محسن کوهکن» درباره حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در آخرین صحبتی که حدود دو ماه و نیم پیش با وی داشتم آقای لاریجانی درباره اینکه قصد یا تصمیمی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند صحبتی را مطرح نکردند.

وی افزود: اما درباره اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه وارد میدان رقابت خواهد شد باید بگویم که تکلیف این جریان به مانند سایر انتخابات گذشته روشن است.

زیر پرچم جامعتین وارد انتخابات می‌شویم

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ما در این دوره از انتخابات نیز به مانند ادوار گذشته در زیر پرچم جامعتین و تصمیم آن‌ها در انتخابات وارد عمل خواهیم و براساس نظرات دوستان در این مجموعه اقدامات انتخاباتی خود را انجام خواهیم داد.

کوهکن درباره اعلام اسامی مختلف از سوی اصولگرایان پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: از نظر ما تکثر و تعدد نامزدها در بدنه اصولگرایان به صلاح این جریان نیست از این رو جریاناتی که در بدنه این گفتمان فعالیت می‌کنند باید در نهایت بر روی دو یا سه گزینه به جمع‌بندی نهایی برسند.

اصولگرایان دو یا سه کاندیدا خواهند داشت

وی با بیان اینکه نباید به لیست‌های رنگارنگ انتخاباتی توجه کرد تاکید کرد: اصولگرایان از نظر بنده در نهایت با دو یا سه گزینه در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنند؛ چرا که متاسفانه ما در کشورمان فاقد یک نظام حزبی هستیم از این رو باید با تعامل و همفکری به یک جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت: امیدوارم دوستانمان در مجموعه اصولگرایی با تکیه بر خرد جمعی و منافع اصولگرایان در راستای رسیدن به یک وحدت جامع و کامل در انتخابات گام بردارند.

Share