حمیدرضا حاجی بابایی:

اصولگرایان برای انتخابات چهره جدید پیدا می‌کنند | شاید در۱۴۰۰ اصلاح‌طلبان یک اصولگرا را رییس جمهور کنند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اصولگرایان برای انتخابات چهره جدید پیدا می کنند، گفت: شاید اصلاح طلبان توانستند یک اصولگرا را در سال ۱۴۰۰ رییس جمهور کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به مطالب منتشر شده در خصوص قیاس دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم و قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: در این خصوص باید اذعان کرد که همه چیز بستگی به عملکردها دارد، در این بین واقعا از مردم می خواهیم منطقی از اصولگرایان به اصلاح طلبان یا بالعکس تمایل پیدا کنند که البته تاکنون نیز همین روند بوده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تعصبی نداریم اگر کسی خوب عمل نکرد مردم تمایل به طرف مقابل نداشته باشد زیرا مردم کارگزاری می خواهند که مطابقت با اهدافشان داشته باشند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر دولت خوب عمل کند مردم طرفدارش خواهند بود و اگر کارنامه خوبی نداشته باشد تمایل به رغیب مقابل خواهند داشت.البته هنوز شروع دولت است و باید منتظر ماند.

حاجی بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان چهره تازه و جدیدی برای معرفی کردن دارند یا خیر، تصریح کرد: چهره جدید پیدا می کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: همانطوری که در انتخابات آقای روحانی را رییس جمهور کردیم، اصلاح طلبان نیز شاید توانستند یک اصولگرا را در سال ۱۴۰۰ رییس جمهور کنند.

Share