خدمات درب های کرکره ای را فقط از آقای کرکره بگیرید!

آقای کرکره سرویس خود را در تمامی شهر تهران گسترده کرده و با به‌کارگیری نیروهای توانا در حوزه کرکره برقی و تأمین تجهیزات کرکره برقی باکیفیت و قیمت مناسب و با وعده ارائه سرویس در سریع‌ترین زمان تمام تلاش خود را کرده رضایت مشتریان خود را کسب کند.


خدمات درب های کرکره ای را فقط از آقای کرکره بگیرید!

آقای کرکره که با سابقه ۱۴ ساله در حوزه فروش، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی و کرکره‌های اتومات با مدیریت آقای صالحی در سال ۹۸ فعالیت جدید خود را با نام آقای کرکره با تمرکز بر خدمات کرکره برقی شامل: خرید کرکره برقی، نصب و تعمیرکرکره برقی شروع کرد.کاراکتر آقای کرکره با طراحی منحصربه‌فرد و جلب توجه کننده بیانگر رقم زدن یک انقلاب در صنعت کرکره برقی است. در این کاراکتر، آقای کرکره با طراحی بدن و اسکلت کرکره برقی بر حوزه تخصصی خود که همان کرکره برقی و کرکره اتومات است، تأکید می‌کند که با نمایش شنل در پشت این کاراکتر، به سرعت عمل و توانایی خود در این حوزه اشاره می‌کند. این طراحی لوگو و مسکات خلاقانه توسط مسیرذهنی که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خلاق و هوشمند طراحی شده.

آقای کرکره سرویس خود را در تمامی شهر تهران گسترده کرده و با به‌کارگیری نیروهای توانا در حوزه کرکره برقی و تأمین تجهیزات کرکره برقی باکیفیت و قیمت مناسب و با وعده ارائه سرویس در سریع‌ترین زمان تمام تلاش خود را کرده رضایت مشتریان خود را کسب کند.

چگونگی خرید و تعمیرات از آقای کرکره

درخواست سرویس و خدمات از آقای کرکره با راحت‌ترین حالت ممکن در حال انجام است. فقط کافی است با آن تماس بگیرید. ۰۲۱۷۷۳۹۳۴۳۹ شماره دفتر و مغازه آقای کرکره و شماره ۰۹۱۲۱۲۱۱۸۳۰ تلفن موبایلی است که شما هر لحظه از شبانه‌روز می‌توانید با آن تماس بگیرید. ساعت کاری آقای کرکره ۸ صبح تا ۱۰ شب است که شما می‌توانید برای سفارش و یا تعمیر کرکره برقی آن ارتباط برقرار کنید.

پیش از خرید می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید و اگر تصمیم به خرید دارید، به رایگان از محل شما بازدید می‌کنند و برآورد دقیقی از متراژ، مکانیزم بازو بسته شدن کرکره، جنس تیغه‌ها، موتور و … انجام می‌دهند و شما را از زمان نصب و قیمت تمام‌شده آگاه می‌کنند. برای شما فاکتور صادر می‌شود و در صورت تمایل اقدامات لازم برای نصب کرکره برقی در محل شما انجام می‌شود.

چرا درب های کرکره ای انتخاب مناسبی است

همانطور که گفتیم، کرکره‌های سنتی در اکثر نقاط جهان جای خود را به کرکره‌های برقی داده‌اند. بدون شک چیزی جز مزایای بیشتر این محصول عامل این اتفاق نیست. در نتیجه قصد داریم با مزایای کرکره برقی آشنا شویم و هر یک از آن‌ها را بررسی کنیم.

 

امنیت بسیار بالا

معمولا مکان‌هایی که از امنیت مناسبی برخوردار نیستند، به سوژه‌های مورد علاقه سارقین تبدیل می‌شوند. پنجره منازل، فضای باز پارکینگ، ویترین مغازه‌ها و … می‌توانند نظر هر سارقی را به خود جلب کنند. اما کرکره برقی کمک می‌کند تا این مکان‌ها برای چنین افرادی در دسترس نباشد و و نتوانند نقاط ضعف آن را در نظر بگیرند. در واقع با استفاده از کرکره برقی، این تفکر به سارق القا می‌شود که به امنیت خود بهای زیادی می‌دهید و در نتیجه ترس از این موضوع، باعث منصرف شدن سارق از سوژه مورد نظر می‌شود.

از طرفی دیگر، با افزودن امکانات اضافی به کرکره برقی می‌توانید امنیت خود را بیش از پیش تضمین کنید. به عنوان مثال امکان افزودن سیستم شوک برقی، صدای آژیر یا سیستم روشنایی وجود دارد که هر کدام به نوعی موجب ترس سارقان می‌شوند.

انتخابی مقرون به صرفه

از جمله فلزاتی که در ساخت کرکره برقی به کار می‌روند، می‌توان به آهن، فولاد، گالوانیزه و … اشاره کرد. چنین فلزاتی از طول عمر بالایی برخوردار هستند و در برابر عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند؛ بنابراین خرید کرکره برقی انتخابی مقرون به صرفه و عمری خواهد بود.

عدم محدودیت در فضای مورد استفاده

تفاوتی ندارد که کرکره برقی را برای مغازه سفارش می‌دهید یا پنجره منزل؛‌ چراکه امکان تولید آن در ابعاد و سایزهای مختلف وجود دارد. بنابراین با خیال راحت برای درب منزل، پنجره، مغازه، ویترین و … کرکره برقی سفارش دهید.

آشنایی با انواع تیغه کرکره

با توجه به شرایط و کاربردی که مد نظر دارید، ممکن است جنس تیغه به کار رفته در کرکره برقی متفاوت باشد تا کارایی بیشتری داشته باشد. در ادامه مطلب با انواع جنس تیغه کرکره برقی آشنا خواهیم شد.

  • تیغه فولادی پانچی: این تیغه‌ها مناسب شرایطی هستند که به دید در شب نیاز دارید. یعنی باید امکان رویت مغازه یا بانک از بیرون وجود داشته باشد
  • تیغه فوم دار: این نوع تیغه‌ها بیشتر در اماکن مسکونی و درب پنجره و پارکینگ کاربرد دارند؛ زیرا دارای رنگ‌بندی‌های مختلف بوده و سر و صدای کمتری دارند
  • تیغه آلومینیومی: این تیغه‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند
  • تیغه‌های پانچ‌دار: این تیغه‌ه بیشتر برای زیبایی و اجازه نفوذ نور به داخل استفاده می‌شوند و برای ساختمان‌های جنوبی یا فروشگاه‌ها مناسب هستند
  • تیغه‌های رول گیتر:‌ با توجه به استحکام و مقاومت بسیار بالایی که در این تیغه‌ها وجود دارد، گزینه مناسبی برای طلافروشی‌ها، بانک، مراکز تجاری و … محسوب می‌شوند. جنس این تیغه‌ها از فولاد آبکاری شده است اما به علت وزن بالایی که دارند،‌ باید از موتورهای قوی‌تری استفاده کرد
  • تیغه پلی کربنات یا شیشه: کاربرد این تیغه‌ها با توجه به وزن آن مشخص می‌شود. به عبارتی دیگر، هرچقدر وزن تیغه بیشتر باشد، جنبه امنیتی پیدا می‌کند؛ اما تیغه‌های سبک بیشتر برای زیبایی به کار می‌روند

تنوع تیغه‌های باعث آزادی عمل مشتریان شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع کرکره برقی را خریداری کنند. با توجه به مزایایی که پیش از این اشاره کردیم، امروزه خرید کرکره برقی به یکی از موارد ضروری تبدیل شده است. بنابراین با مراجعه به یک مرکز معتبر، کرکره‌ای تهیه کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و خرابی مداوم آن موجب اتلاف وقت و هزینه شما نشود.

Share