این دست فروش برای جوسازی و تشویش اذهان عمومی، بساط  خود را برهم زده!

توضیحات شهرداری و پیمانکار بازار هفتگی سیاهکل در رابطه با برهم زدن بساط دست‌فروش

در پی پخش عکس و فیلم برهم زدن بساط روسری فروش در بازار هفتگی سیاهکل، شهرداری و پیمانکار بازار هفتگی سیاهکل با ارسال بیانیه‌ای، در این رابطه توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شهرداری سیاهکل بیانیه ای در خصوص انتشار فیلم و عکس مبنی بر برهم زدن بساط دستفروش در بازار هفتگی سیاهکل صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: نیروهای شهرداری در برهم زدن بساط دستفروش در بازار هفتگی این شهرستان هیچ گونه دخالتی نداشتند و مسولیت بازار بر عهده پیمانکار است و قبلا به این فرد تذکر داده شده بود.
گفته می شود این دست فروش برای جوسازی و تشویش اذهان عمومی، بساط  خود را برهم زده، فیلم گرفته و در فضای مجازی پخش کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این موضوع به قید فوریت پیگیری و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

بیانیه پیمانکار بازار هفتگی سیاهکل
با سلام خدمت تمامی کسبه و دلسوزان واقعی بازار
در مورد کاسبی که فیلم و عکس آن منتشر شده است لازم به توضیح می‌باشد؛
ایشان تحت هیچ عنوان نه جایی از طرف شهرداری و یا حتی مکان اجاره‌ای در مکان بازار هفتگی سیاهکل ندارند.
با توجه به اظهارات این شخص مبنی بر وجود مشکلات وی؛ مسئول بازار بارها خارج از قانون و البته به صورتی که برای شهروندان و کسبه مزاحمت ایجاد نشود؛ به ایشان اجازه می‌دهد که در ورودی یکی از کوچه‌ها بساط نماید.
ظاهراً بعد از چند بازار هم توقع ایشان بالا می‌رود و هم بساط ایشان رشد طولی و عرضی می‌کند، به‌طوری که همسایگان و شهروندان بابت تنگ شدن راه عبور شاکی می‌شوند.
مسئول بازار چندین بار به‌طور محترمانه از ایشان درخواست و خواهش می‌کند تا بساط خود را طوری بچیند که این مزاحمت‌ها رفع شود؛ اما ایشان توجهی به این خواسته نداده و شروع به باز کردن روسری‌ها می‌کند و این کاسب محترم شروع به برهم زدن بساط خود می‌کند.
البته چنین کاری بین کاسب‌های بدون مکان یک چیز متداول است که به این ترتیب به‌نوعی از مسئول بازار باج‌گیری نمایند که از ترس به ایشان نزدیک نشود.

Share