رییس سازمان نقشه‌ برداری کشور مطرح کرد:

خانواده بزرگ نقشه‌برداری زنده است | کاشت نهال به یاد شهدا و کارمندان بازنشسته و شاغل

جعفرزاده اظهار کرد: با تکریم حقوق انسانی باید نوع نگاه ما به نیروی انسانی تغییر کند. چرا که پرسنل شریف و دیندار سازمان نقشه‌برداری کشور طی چند ماه گذشته ثابت کردند که پیش از حقوق مادی، حقوق معنوی و انسانی مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح کاشت هزار اصله نهال که چندی پیش در سازمان نقشه‌برداری کشور آغاز شده بود، با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، معاونین، مدیران و پرسنل این سازمان و همچنین چند تن از مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور در محوطه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایان یافت.

بر این اساس هفت اصله نهال سرو به یاد هفت شهید والا مقام سازمان نقشه‌برداری کشور با حضور ریاست سازمان و خاندان معزز ایشان در فضای سبز سازمان به زمین هدیه شد. همچنین به یاد ۲۲ کارمند بازنشسته و شاغل سازمان که طی دو سال گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند در حضور خانواده‌هایشان ۲۲ نهال دیگر به زمین هدیه گردید.

همچنین سند مالکیت معنوی نهال‌های کاشته شده در فضای سبز سازمان نقشه‌برداری کشور به هر یک از پرسنل این سازمان ارائه خواهد شد، جعفرزاده در این راستا اظهار کرد: کاشت نهال به نام شهدا، متوفیان و کارکنان سازمان نقشه‌برداری کشور بدان معنی است که بدانیم خانواده بزرگ نقشه‌برداری زنده است و به راه خویش ادامه خواهد داد و آینده‌ای بسیار روشن در انتظار آن می‌باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری این مراسم را گامی مهم در جهت ایجاد فضایی پرنشاط و صمیمی دانست و خاطر نشان کرد: امروز در حاشیه اختتامیه پروژه کاشت هزار اصله نهال برای اولین بار شاهد برگزاری جشنواره آش در این سازمان بودیم؛ این برنامه نیز پیام مهمی را با خود به همراه دارد و آن تأکید بر ایجاد فضایی شاد، مفرح و صمیمانه بر پایه حفظ کرامت انسانی است.

جعفرزاده افزود: با تکریم حقوق انسانی باید نوع نگاه ما به نیروی انسانی تغییر کند. چرا که پرسنل شریف و دیندار سازمان نقشه‌برداری کشور طی چند ماه گذشته ثابت کردند که پیش از حقوق مادی، حقوق معنوی و انسانی مهم است. نیروی انسانی سازمان نقشه‌برداری کشور نشاط و سرزندگی را از مسئولین ارشد سازمانی مطالبه می‌نماید. ما اعلام می‌کنیم سلامتی، نشاط و شادابی آن‌ها برای ما حائز اهمیت است و این امر مهم باید در جامعه به یک الگوی اجتماعی تبدیل شود.

رییس سازمان نقشه‌ برداری کشور برگزاری چنین مراسماتی را بهانه‌ای خواند تا خانواده بزرگ سازمان نقشه‌برداری کشور در فضایی شاداب، صمیمی و مبتنی بر اخلاق اسلامی و انسانی، در جهت تحقق اهداف بزرگ سازمانی به تلاش خود ادامه دهد و هم چنان مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی ایشان در جریان تکوین وظایفی که دولت به آن محول نموده است نقش خود را اساسی ایفا کند.

گفتنی است مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی همراه بود. پس از آیین کاشت نهال به یاد شهدا و متوفیان سازمان نقشه‌برداری کشور توسط ریاست سازمان و خانواده‌های آن‌ها، بانوان شاغل در سازمان با پخت انواع آش‌های محلی و ایرانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

Share