فرماندار املش تاکید کرد؛

جایگاه سوخت کوهرنگ رانکوه از مطالبات به حق مردم بود | این جایگاه بیش از ۳ سال تعطیل بود

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین به منظور همکاری و تعامل در جهت راه اندازی این مجموعه، گفت: با راه اندازی این جایگاه و راه اندازی امکانات و واحدهای تجاری این مجموعه، حدود۳۰ الی ۴۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جایگاه چندمنظوره سوخت کوهرنگ رانکوه پس از مدت ۳ سال وقفه با حضور محمد رنجبر، فرماندار املش، کوروش بالادست، مدیر پخش ملی فرآورده های نفتی منطقه گیلان، امام جمعه و جمعی از مسئولین، صبح امروز، شنبه ۱۶ اسفند بازگشایی شد.

محمد رنجبر نیاول در مراسم راه اندازی جایگاه سوخت CNG، بنزین و نفت گاز کوهرنگ رانکوه، با بیان اینکه شهرستان املش دارای دو جایگاه سوخت که جایگاه اول در جاده املش به شلمان و جایگاه دوم در مسیر جاده املش به رانکوه میباشد، افزود: این جایگاه که از مطالبات به حق مردم این شهرستان بود، به دلیل برخی مسائل حقوقی حدود بیش از ۳ سال تعطیل بود که مردم این مناطق از خدمات رسانی این مجموعه محروم بودند اما ‌خوشبختانه با پیگیری های مسئولین شهرستان و استان امروز شاهد راه اندازی آن هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین، ریاست دادگستری و دادستان به منظور همکاری و تعامل در جهت راه اندازی این مجموعه، گفت: با راه اندازی این جایگاه و راه اندازی امکانات و واحدهای تجاری این مجموعه، حدود۳۰ الی ۴۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بیان کرد:  گیلان از حیث کیفیت و استاندارد سازی ساخت جایگاه های CNG  حائز رتبه برتر در کشور می باشد.

لازم بذکر است جایگاه مذکور از آذرماه ۹۹ با همت و تلاش کوهرنگ، مدیریت جدید این جایگاه، با رفع مشکلات حقوقی، اقتصادی و با همت و تلاش مضاعف مسئولین شهرستان از امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ با حضور مقامات استانی و شهرستانی بطور رسمی کار خود را آغاز نمود.

همچنین یادآور میشود این مجموعه دارای ۴ نازل گاز (CNG)، ۱۰ نازل بنزین معمولی و ۴ نازل نفت گاز(گازوییل) آماده خدمات رسانی به شهروندان محترم میباشد.

Share