فرماندار املش مطرح کرد

از معرفی ۲۸ طرح اشتغالزایی به بانکها تا تصویب ۱۱۷ طرح کارا

محمودی تصریح کرد:۶۰۲ طرح در سامانه اشتغال روستایی و فراگیر ثبت نام شد که در کارگروه فنی کارای شهرستان ۱۱۷ طرح به تصویب و به استان معرفی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی فرماندار املش در دومین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان املش با اشاره به شعار سال عنوان کرد: مسئولین دستگاههای اجرایی و دست اندرکاران جامعه کسب و کار در این شهرستان می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم نمایند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد.

محمودی افزود: درگارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تاکنون توانسته ایم ۲۸طرح با اشتغالزایی مستقیم ۱۴۸نفر به مبلغ ۵ میلیارد وششصد ملیون تومان به بانک های عامل معرفی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد:۶۰۲ طرح در سامانه اشتغال روستایی و فراگیر ثبت نام شد که در کارگروه فنی کارای شهرستان ۱۱۷ طرح به تصویب و به استان معرفی شد.

محمودی به سیاستها و حمایتهای دولت در خصوص اجرای طرح اشتغال فراگیر و توجه ویژه مسئولین و دستگاه های اجرایی و بانکها برای اجرای آن اشاره کرد و گفت: این تصمیمات در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و متقاضیان سرمایه گذاری بوده و باعث کاهش نرخ بیکاری میگردد.

فرماندار املش ابلاغ تسهیلات اشتغال فراگیر را یک فرصت عالی دانسته و بیان داشت: به ندرت چنین تسهیلاتی ارائه می شود و ما باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم.

وی گفت: اشتغال پایدار با جذب سرمایه گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است.

محمودی ایجاد فرصت های شغلی متناسب با ظرفیت های شهرستان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر هر کدام از ما وظیفه خودمان را انجام بدهیم می توانیم اشتغال بیشتری ایجاد کنیم و زمینه و شرایط را فراهم کنیم تا تولید افزایش پیدا کند و با این کار فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم.

Share