فرزاد توکلی خبر داد؛

تغییر در فرآیند صدور برگه تردد در گیلان | چاپ برگه‌های تردد الزامی نیست

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: براساس آخرین تصمیمات ستاد کرونا استان از ۲۰ اسفندماه نیازی به چاپ برگه تردد نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تسنیم، فرزاد توکلی شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: براساس آخرین تصمیمات ستاد کرونا استان از ۲۰ اسفندماه در فرآیند صدور برگه‌های تردد تغییراتی ایجاد می‌شود.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خاطرنشان کرد: متقاضیان همچنان با مراجعه به سایت استانداری گیلان و بخش صدور برگه تردد درخواست خود را ثبت کنند.

 توکلی عنوان داشت: طبق هماهنگی با پلیس راهور نیازی به چاپ برگه تردد نبوده و پس از صدور مجوز برای افراد پیامکی صادر می‌شود که می‌توانند از همان طریق اقدام کنند.

وی ابراز داشت: فرآیندی در دفاتر پیشخوان آغاز شده که افراد می‌توانند در صورت نیاز با داشتن کد رهگیری به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و در صورت لزوم پرینت برگه مجوز تردد را دریافت کنند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار داشت: تعرفه ابلاغ شده به دفاتر پیشخوان برای چاپ برگه تردد حداکثر ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: برای ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نبوده و می‌توانند به شکل اینترنتی فرآیند را انجام دهند.

توکلی خاطرنشان کرد: اگر نتوانستند فرآیند را به شکل اینترنتی انجام دهند می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان به جز مبلغ پرینت این فرآیند را در دفاتر انجام دهند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان تصریح کرد: تأکید ما این است که مردم از شهرستانی که قصد خروج از آن را دارند در خواست صدور مجوز تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: افراد پس از ثبت درخواست حداکثر باید ظرف ۲۴  ساعت پیامک رد یا تأیید صدور مجوز را دریافت کنند و پس از دریافت پیامک صدور مجوز دیگر نیازی به چاپ آن ندارند.

توکلی اظهار داشت: اگر صدور مجوز نیز صورت پذیرد ممکن است پیامک جریمه پلیس نیز ارسال شود لذا مردم نگران این پیامک‌ها نبوده و تا ۱۰ روز اقدامی نکنند و این جریمه‌ها حذف می‌شود.

Share