با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

کلنگ زنی احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر رشت | افتتاح بخش جدید بیمارستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بهره برداری از ۲ بیمارستان در جنوب کشور، گفت: ارتقای تجهیزات فنی و رزمی در مناطق مختلف کشور در دستور کار نداجا قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با حضور امیر دریادار خانزادی در رشت، چند طرح درمانی و فرهنگی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) افتتاح و کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر نیروی دریایی ارتش در این مرکز بر زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، بخش سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و تراکم استخوان بیمارستان ولیعصر مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، نخستین طرحی بود که امروز با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.
دکتر سعیدی نیا رئیس بیمارستان ولیعصر مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: این بخش جدید، ۳۰۰ متر مربع زیربنا دارد و برای احداث آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: بخش سی تی اسکن و سونوگرافی این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، رادیولوژی دیجیتال، سیستم سنجش تراکم استخوان و سونوگرافی داپلر مجهز است و روزانه می‌تواند به حدود ۲۰۰ بیمار خدمات تشخیصی، درمانی ارایه کند.
در ادامه، ساختمان جدید آتش نشانی و همچنین سالن اجتماعات و سینمایی عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیز با حضور امیر دریادار خانزادی امروز به بهره برداری رسید.
همچنین کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر مرکز تخصصهای دریایی باقرالعلوم رشت نیز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش به زمین زده شد.
قرار است این بیمارستان جدید در زمینی به وسعت ۳ هکتار، با ۱۷ هزار متر مربع زیر بنا در ۶ طبقه و حداکثر تا ۵ سال ساخته شود و برای ساخت آن حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان امسال دو بیمارستان جدید نیروی دریایی نیز در جنوب کشور افتتاح خواهد شد.
امیر دریادار خانزادی همچنین به تشریح ارتباط توسعه خدمات بهداشتی، درمانی با ارتقاء توان رزمی نیروی دریایی پرداخت و تصریح کرد: این مهم همگام با ارتقاء تجهیزات فنی و رزمی در مناطق مختلف شمال، جنوب و مرکز کشور در دستور کار قرار دارد.
شایان ذکر است حجت الاسلام مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در این مأموریت امیر دریادار خانزادی را همراهی کرد.

Share