فرماندار آستارا در دیدار با علمای اهل سنت؛

معیشت مردم و تفرقه بین شیعه و سنی کلید واژه‌های اهداف دشمن است

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دستیابی به اهداف کور خود از طریق ایجاد تفرقه است، تصریح کرد؛ امروز مسئله معیشت مردم و تفرقه بین شیعه و سنی کلیدواژه دشمن برای رسیدن به اهداف کور خود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نشست فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با علمای اهل سنت این شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به این که وحدت علمای شیعه و سنی، وحدت جامعه اسلامی را رقم می‌زند، گفت: در شهرستان مرزی بندر آستارا اهل تشیع و تسنن دوشادوش و در کنار هم زیر پرچم اسلام در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند و همکاری صمیمانه ای را در شهرستان بین علما و مردم شاهد هستیم.

عباس صابر با اشاره به فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مادحین کشور گفت: طبق فرمایش معظم له همواره باید ادب را در مراسم مذهبی رعایت کرد، امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی عقاید و مذاهب در کنار هم زندگی آرامی را در زیر پرچم اسلام دارند.

صابر با اشاره به جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: امروز کشورهای دنیا به دنبال مذاکره با ما هستند، این از برکات انقلاب اسلامی و اقتدار نظام است

وی بیان کرد: امروز ایران پا به پای کشورهای دنیا تولید واکسن می‌کند و کسی نمی‌تواند چشمش را در مقابل پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی، فضایی، نانوتکنولوژی و پزشکی جمهوری اسلامی ایران ببندد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دستیابی به اهداف کور خود از طریق ایجاد تفرقه است، تصریح کرد؛ امروز مسئله معیشت مردم و تفرقه بین شیعه و سنی کلیدواژه دشمن برای رسیدن به اهداف کور خود است و قطعا کسی نمی تواند بین وحدت امروز شیعه و سنی در کشور اختلاف بیندازد.

نماینده عالی دولت در آستارا ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ انتخابات بزرگی را در کشور داریم و یکی از برنامه‌های دشمن ورود به این عرصه است و وحدت ملت مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی گفت: امروز وضعیت بیمارستان شهید بهشتی آستارا و میزان بستری ها کاهش قابل توجهی داشته و این کاهش به دلیل رعایت مردم و تدبیر مسئولان است، ولی این وضعیت زرد امروز آستارا بسیار شکننده و با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط دوباره بسیار بد و خطرناک خواهد شد.

فرماندار بیان کرد: کمک برای ساخت مساجد همیشه توسط مردم و خیرین ادامه داشته و دارد، مسجد شیعه و سنی نداریم، مساجد خانه خدا بوده و شیعه و سنی در زیر پرچم اسلام همیشه صدای نابودی دشمنان کوردل هستند.

Share