با حضور مدیران دانشگاهی و فعالان فرهنگی دانشگاه؛

محسن اکبری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان شد

مراسم تقدیر از تلاش‌های فاطمه کریمی و معارفه محسن اکبری به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ظهر امروز با حضور مدیران دانشگاهی و فعالان فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر از تلاش‌های فاطمه کریمی و معارفه محسن اکبری به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان ظهر امروز با حضور مدیران دانشگاهی و فعالان فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر کریمی به پاس تلاش‌هایش در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌ به تمجید از شخصیت فرهنگی و مذهبی وی پرداخت.

رضی گفت: بخش اعظمی از انجام رسالت‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه مرهون ایجاد فضای آرام است و معاونت فرهنگی و اجتماعی به سایر واحدهای دانشگاه کمک می‌کند تا به ایفای ماموریت‌های خود بپردازند.

رئیس دانشگاه گیلان در ادامه به سابقه دکتر اکبری معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در امر تدوین برنامه پنج‌ساله دانشگاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک همه فعالان و متولیان امور فرهنگی در دانشگاه وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

فاطمه کریمی، معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هم در این مراسم فعالیت‌های فرهنگی را فارغ از ارئه گزارش عملکرد با اعداد و ارقام دانست و مبنای فعالیت‌های فرهنگی را جهت گیری ها، رویکرد‌ها و رویه‌های فرهنگی دانست و از تمامی دانشگاهیانی که به این معاونت در برگزاری بهینه امور فرهنگی یاری رساندند نیز تشکر کرد.

محسن اکبری، معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان هم در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه گیلان بخاطر اعتماد به وی برای تصدی مسئولیت این معاونت، از دانشگاهیان دانشگاه درخواست کرد که برای اعتلای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه با این معاونت همکاری مجدانه داشته باشند.

اکبری با اشاره به توسعه برنامه محوری و تشکیل کارگروه‌های مختلف فرهنگی در حوزه‌های مختلف در این معاونت، ابراز امیدواری کرد که با تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، کارآفرینی و… بتوانیم جهت دهی مناسبی در امور فرهنگی دانشگاه داشته باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم نیز از تلاش‌های دکتر کریمی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

Share