آیت الله فلاحتی تاکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع پلیس با باندهای قمار | حمایت از طرح مقابله با اراذل و اوباش و طرح ناظر

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به لزوم مطالبه‌گری پلیس برای حل معضل ترافیک بر لزوم توجه و پیگیری گزارشات مردمی برای افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان که در دفتر امام جمعه رشت برگزار شد ضمن ابراز رضایت از عملکرد پلیس استان اظهار داشت: امروزه امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز هر جامعه بشری است و امنیت زیربنای توسعه در همه نظام‌ها به‌ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم برخورد قاطع پلیس با باندهای قمار گفت: شرط‌بندی و قمار در اسلام حرام است و باعث از هم گسستن خانواده‌ها می‌شود و لذا لازم است نیروی انتظامی برای جلوگیری از این موضوع با این پدیده شوم برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه پیگیری و توجه به گزارشات مردمی توسط پلیس باعث افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود اذعان داشت: اقدامات و حضور ملموس نیروی انتظامی در تمامی نقاط و عرصه‌ها باعث ایجاد امنیت در سطح جامعه می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با ابراز خرسندی از برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با سارقان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به سرقت احشام و محصولات کشاورزی در روستاهای استان، رسیدگی و پیگیری این سرقت‌ها باید توسط نیروی انتظامی تشدید شود.

وی با اشاره به طرح‌های موثر نیروی انتظامی اعم از طرح مقابله با اراذل و اوباش و طرح ناظر بیان داشت: دشمنان ایران با استفاده از اشرار و ترویج بی‌حجابی و ایجاد ناهنجاری سعی در تضعیف نظام دارند که نیروی انتظامی با اقتدار خود و با اجرای طرح‌های مختلف، دشمنان ایران را به مانند گذشته شکست داده و باعث سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

امام جمعه رشت ضمن انتقاد از ترافیک شهر رشت گفت: پلیس برای رفع این ترافیک باید تمهیداتی بیاندیشد و از تمامی ظرفیت تمامی مسوولان و دستگاه‌های مربوطه استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، در پایان اجرای طرح ناظر یک و استمرار و توسعه آن را یکی از اولویت‌ها و اقدامات شاخص نیروی انتظامی برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن دانست و بر تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی با حضور روحانیان و کارشناسان نیروی انتظامی برای دستیابی به یک راه حل خوب و کاربردی به منظور کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی تاکید کرد.

Share