آیت الله فلاحتی در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت گیلان:

دلدادگان بیچاره داخلی که می‌گویند کشور ما بدتر از آمریکا است از شمر کربلا بدترند

نماینده ولی فقیه در گیلان، مقام معظم رهبری را ستون خیمه انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز جهاد بزرگ دفاع از حریم ولایت و رهبری است و خانواده معظم شهدا این وظیفه را به عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در هشتمین جشنواره استانی اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد اظهار کرد: خدای متعال در قرآن وعده داده اگر کسی در راه خدا حرکت و کار کند او را هدایت و راهنمایی می‌کند.

وی به آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام (ره) از سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و افزود: بیشتر کسانی که از سال ۱۳۴۲ تاکنون با امام راحل پیمان بستند که این مسیر را فراموش نکنند، خدای متعال نیز آن‌ها را در این راه نگه داشت.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت طلبی و جاه طلبی سبب فاصله گرفتن برخی افراد از مسیر انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز جامعه دچار سرنوشت مذکور شد و پس از رحلت رسول اکرم (ص) عده‌ای دنبال مال، ثروت و قدرت طلبی بودند و از راه پیامبر (ص) فاصله گرفتند.

آیت الله فلاحتی به فقدان رهبری در به ثمر رسیدن انقلاب کشورهایی مانند مصر و لیبی اشاره کرد و گفت: این کشورها به دلیل نبود رهبری دوباره به حالت قبل برگشتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب است، تصریح کرد: دشمن رهبری نظام اسلامی را هدف رفته بنابراین امروز جهاد بزرگ دفاع از حریم ولایت و رهبری است و خانواده معظم شهدا این وظیفه را به عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اذعان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر وجود ۳۰ میلیون فقیر در این کشور اشاره کرد و افزود: برخی دلدادگان بیچاره داخلی که می‌گویند کشور ما بدتر از آمریکا است اینها از شمر کربلا بدترند زیرا هیچ وقت روح دیدن رشد ملت ایران را ندارند و مانند عروسک خیمه شب بازی دشمن هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی آدم‌های سیاه دل هستند.

وی به فرمایش امام (ره) مبنی براینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، اشاره کرد و یادآور شد: خانواده شهدا توانستند دنباله تلاش شهدای خود را حفظ کنند و این نشان دهنده کار زینبی (س) است زیرا همسران، مادران و فرزندان شهدا نقشی مانند زینب (س) دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای جایگزین کردن نام خدا، اسلام و پیامبر (ص) به جای شاه و آمریکا محقق شد، اظهار کرد: در مدت ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی به اندازه ۱۵۰ سال در ایران کار شده البته از این راضی هستیم اما قانع نیستیم.

آیت الله فلاحتی، خانواده معظم شهدا را شمع و چراغ جامعه خواند و بیان کرد: نظام اسلامی خود را مدیون خانواده معظم شهدا می‌داند.

وی بر هم آوایی با سیل انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نور ماندنی و ظلمت رفتنی است و در این راستا شهدا تمام حقایق را درک می‌کنند.

در مراسم مذکور، جمعی از خانواده معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل شدند.

 

Share