او به اتهام سرقت از خانه 15 زن در یکی از دادسراهای پایتخت پرونده دارد

دستبرد سه و نیم میلیاردی عروس به خانه پدر شوهر

پسر یک تاجر ثروتمند وقتی همراه پدر و مادرش به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش می‌رفت تصور نمی‌کرد عروس یک سارق حرفه‌ای باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، چند روز قبل تاجری میانسال با پلیس تماس گرفت و از سرقت سه ‌ونیم میلیارد تومانی از گاوصندوق خانه‌اش خبر داد و گفت: دیشب جشن تولد پسرم را در خانه مادربزرگش برگزار کردیم. من آخر شب به خانه خودمان برگشتم اما همسر و پسرم در خانه مادربزرگش ماندند. صبح روز بعد من برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و حدود ظهر وقتی به خانه‌ام برگشتم متوجه باز بودن در گاوصندوق و سرقت پول و دلار و طلاهایمان به ارزش سه ‌ونیم میلیارد تومان شدم.
با شکایت این مرد، تحقیقات پلیسی آغاز شد و تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی برای بررسی محل حادثه به خانه ویلایی در غرب پایتخت رفتند. نخستین تحقیقات نشان می‌داد سارق با کلید وارد خانه شده بنابراین فرضیه آشنا بودن وی قوت گرفت و کارآگاهان روی اطرافیان و بستگان شاکی متمرکز شدند که این بار پسر خانواده ناخواسته سرنخ شناسایی سارق را به پلیس داد.
امیر حسین به مأموران گفت: من به تازگی با دختری ۲۶ ساله به‌نام رکسانا نامزد کرده ام. او دختری آرام و مهربان است و خودش نیز از خانواده ثروتمندی است. او به همراه مادرش در یک برج معروف در فرمانیه تهران زندگی می‌کند. چند هفته قبل همراه پدر و مادرم به خواستگاری اش رفتیم. روز خواستگاری مادر، خاله و دایی اش میزبان ما بودند. بعد از اینکه نامزد کردیم او گاهی به خانه ما می‌آمد. شب جشن تولدم نیز آمده بود و حتی شب هم در خانه مادربزرگم که حوالی نواب است خوابید اما صبح روز بعد گفت کار مهمی دارد و باید به خانه برود بعد از من خواست او را برسانم و منتظرش بمانم تا برگردد. من حدود ۳ ساعت مقابل خانه‌شان منتظر ماندم تا اینکه برگشت و بعد هم با هم برای گردش رفتیم. اما از آن روز به بعد رفتار رکسانا با من تغییر کرده و مدام از من دوری می‌کند.
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: اظهارات پسر جوان و رفتار مشکوک رکسانا، شک کارآگاهان را نسبت به او برانگیخت، به همین خاطر مأموران بلافاصله راهی برج محل سکونت رکسانا شدند اما خیلی زود مشخص شد چنین خانواده‌ای آنجا زندگی نمی‌کنند بلکه این دختر فقط برای ۴۸ ساعت یکی از واحدهای برج را کرایه کرده بود.
از سوی دیگر مشخص شد رکسانا هویت اصلی خود را مخفی کرده و در واقع او یک سارق سابقه دار است و افرادی که روز خواستگاری به‌عنوان خانواده‌اش معرفی کرده بود نیز از همدستانش بوده‌اند. همچنین کارآگاهان دریافتند وی به اتهام سرقت از خانه ۱۵ زن در یکی از دادسراهای پایتخت پرونده دارد. با برملا شدن این موضوع رد دختر جوان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
متهم دربازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت از خانه مرد تاجر گفت: من با امیرحسین در فضای مجازی آشنا شدم و خیلی زود او را به خودم علاقه‌مند کردم وقتی پیشنهاد ازدواج داد قبول کردم و با این ترفند به خانه‌شان راه یافتم. می‌دانستم پدرش تاجر ثروتمندی است، یک روز که خانه شان بودم دسته کلید‌های خانه و گاوصندوق را دزدیدم و بعد هم روز حادثه وقتی مطمئن شدم کسی در خانه نیست، امیرحسین را مقابل خانه مان بردم و گفتم منتظرم بمان تا برگردم بعد با عجله از در دیگر ساختمان خارج شدم و به خانه آنها رفتم وقتی سرقت تمام شد به خانه برگشتم و دوباره با امیرحسین بیرون رفتیم چون با این کار او به من شک نمی‌کرد.
این سارق حرفه‌ای درباره سرقت‌های دیگرش نیز گفت: من با شرکت در مراسم خیریه و میهمانی‌ها با زنان پولدار و نیکوکار آشنا شده و با جلب اعتماد آنها به خانه هایشان راه پیدا می‌کردم و در فرصتی مناسب اموال با ارزش خانه را سرقت می‌کردم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی دختر جوان و کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

Share