با برگزاری مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلان؛

حسین نحوی نژاد رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان شد

مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلان با حضور سید محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلان که با حضور سید محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون در رشت برگزار شد، حسین نحوی نژاد با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۴ آرای ماخوذه برای مدت ۴ سال به عنوان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گیلان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری این مجمع گفت: تاکنون ۴۵ سهمیه در رشته‌های ورزشی والیبال نشسته، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی و تیراندازی رقابت‌های پارا المپیک توکیو را کسب کرده و امیدواریم در رشته دوومیدانی دوباره سهمیه کسب کنیم.

سید محمد شروین اسبقیان افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین نتایج را در رقابت‌های پارا المیپک توکیو کسب کنیم و نه تنها جایگاه خود را حفظ بلکه این جایگاه را ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: علاوه بر حضور قدرتمند در مسابقات پارا المپیک توکیو یکی دیگر از اهداف مهم فدراسیون، شرکت در بازی‌های پارا آسیایی است که پس از مسابقات المپیک در چین برگزار می‌شود و ایران هم با قدرت حضور خواهد یافت.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: هم اینک با وجود شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوی تیم‌های ملی را تشکیل داده‌ایم و تیم‌ها در مراحل آماده‌سازی خود هستند.
اسبقیان با اشاره به تایید مصوبه مربوط به همکاری با فدراسیون جانبازان و معلولین که به امضای رئیس جمهور رسیده و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است تصریح کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به منزله قانون و لازم الاجراست را باید تمامی دستگاه‌ها اعمال کرده و در این راستا با هیات‌های ورزشهای جانبازان و معلولین سراسر کشور همکاری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در این میان دبیرخانه این مصوبه را در فدراسیون تشکیل دادیم و با پیگیری این مصوبه در استان ها، مشکلات جانبازان و معلولین تا حد زیادی برطرف می‌شود چون در غالب آن تعدادی از نهادها و دستگاه‌ها باید همکاری و مساعدت لازم را با هیات‌های جانبازان و معلولین داشته باشند.
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین به طرح استعدادیابی و پشتوانه‌سازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولبن هم اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف مهم این فدراسیون استعدادیابی است که به همین علت با همکاری ادارات بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزشکاران مستعد را شناسایی می‌کنیم تا به مرور به بدنه تیمهای ملی مختلف جانبازان و معلولین اضافه شوند.
سید محمد شروین اسبقیان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی بین جانبازان و معلولین هم از اهداف مهم این فدراسیون بشمار می‌رود که باید ورزش همگانی را بین جانبازان و معلولین بیش از پیش گسترش دهیم و در این راستا نگاه ویژه‌ای نیز به بخش بانوان خواهیم داشت تا آنان رغبت بیشتری برای پرداختن به ورزش داشته باشند.
وی گفت: به هرحال تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا در هر ۲ بخش قهرمانی و همگانی نتایج خوب و ارزنده‌ای را برای جانبازان و معلولین رقم بزنیم و امیدواریم که ورزش در این قشر از جامعه گسترش خوبی یافته و جانبازان و معلولین در همه استان‌های کشور، بیشتر جذب فعالیت‌های ورزشی شوند.

Share