با تصمیم شورای شهر سیاهکل؛

بوستان خیابان شهدای سیاهکل شبانه تخریب شد | میزان حیف‌ومیل انجام‌شده اعلام شود

پنج عضو شورا اجرای پروژه خیابان شهدا را خلاف قانون دانسته و اعلام کردند می‌بایست این پروژه متوقف‌ و خیابان به حالت اول بازگردد و میزان حیف‌ومیل صورت گرفته و ضرر مالی به شهر که بدون مصوبه شورا بوده و شهردار نیز اختیار انجام دادن آن را نداشته بررسی و اعلام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چندی قبل شهرداری سیاهکل اقدام به ساخت طرح آب‌نما و فضای سبز در خیابان شهدا کرد.

درسیاهکل نوشت: این اقدام شهرداری اعتراض کسبه و ساکنین این خیابان را به همراه داشت و آن‌ها پس‌ازاینکه نتوانستند جلوی انجام این کار را به صورت درخواست‌های شفاهی بگیرند، با نوشتن اعتراض خود و جمع‌آوری امضا از مسئولین مربوطه به ویژه فرماندار سیاهکل خواستند تا جلوی انجام این کار گرفته شود.

کسبه و ساکنین خیابان شهدا در نامه خود که به شهردار و شورای شهر نیز رونوشت زده بودند اعلام کردند که در طرح جامع که از قبل تهیه شده است، در این قسمت از خیابان می‌بایست پارکینگ تعبیه شود و احداث این پروژه خلاف قانون بوده و مشکلاتی را برای مردم در این قسمت از شهر ایجاد می‌کند.

پس‌ازآنکه این نامه به شورای شهر رسید، پنج عضو شورا در جلسه خود آن را بررسی کرده و اجرای آن را خلاف قانون دانسته و اعلام کردند می‌بایست این پروژه متوقف و خیابان به حالت اول بازگردد و میزان حیف‌ومیل صورت گرفته و ضرر مالی به شهر که بدون مصوبه شورا بوده و شهردار نیز اختیار انجام دادن آن را نداشته بررسی و اعلام شود.

پس از این مصوبه شورای اسلامی شهر سیاهکل، شهرداری شب گذشته اقدام به تخریب این بوستان کرد.

Share