محمدنژاد در گفتگو با دیارمیرزا؛

بررسی خسارات ناشی از قطعی برق در کمیسیون انرژی|شان مجلس از لحاظ رفتاری و گفتاری حفظ شود

نماینده لنگرود در مجلس یازدهم به دیارمیرزا گفت: عوارض ناشی از قطعی برق در کمیسیون انرژی بررسی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به حضور مسوولان وزارت نفت و نیرو در کمیسیون انرژی مجلس جهت بررسی برق در نیمه دوم سال جاری اظهار کرد: در آن نشست ها وعده داده شده بود که مشکلی برای تامین برق وجود نخواهد داشت.

پرویز محمدنژاد اظهار داست: مدیریت ترانزیت سوخت مایع از جمله گازوئیل و مازوت نیروگاه ها سبب شد که تعدادی از نیروگاه ها از مدار تولید خارج شوند و بدینگونه دچار مشکل کمبود برق شویم.

وی با اشاره به با بیان اینکه توانیر در تلاش است که قطعی برق کاهش یابد، افزود: خاموشی ها در حوزه صنعت عموما ممکن است مشکل ایجاد کند که خود صنعتگران نیز باید تدابیری برای استفاده از دیزل ژنراتور بیندیشند.

نماینده لنگرود در مجلس گفت: عوارض ناشی از قطعی برق در کمیسیون انرژی بررسی می شود.

محمدنژاد با اشاره به اجرای طرح جهادی جایگزینی سیمهای مسی با کابل خودنگهدار در گیلان اظهار داشت: در مجموع در فاز اول یک هزار کیلومتر بوده است و برای شهرستان لنگرود نیز ۱۰۰ کیلومتر در نظر گرفته شده است که تاکنون ۵۱ کیلومتر آن اجرایی شده‌است.

وی در ادامه گفتگوی خود با دیارمیرزا در رابطه با سیلی یک نماینده مجلس به سرباز راهور اظهار کرد: مجلس طبق فرمان حضرت امام در راس امور بوده و چه از لحاظ رفتاری و چه گفتاری باید شان مجلس را رعایت کنیم.

محمدنژاد با بیان اینکه چنین رفتاری مورد قبول مردم، من و سایر همکارانم نیست، یادآور شد: اتفاقی بوده که نباید رخ می داده و باید در همان ابعاد اتفاق کوچک به آن توجه شود و کاری کنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: چنین رفتاری منطبق با اخلاق اسلامی، اجتماعی و فردی نیست و از روی اتفاق و احساسات انسانی رخ داده باشد.

 

Share