با حضور مسئولان؛

افتتاح ۴ طرح مخابراتی در شهرستان رودسر

در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۴ طرح مخابراتی در شهرستان رودسر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اولین روز از دهه مبارک فجر مراسم گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی شهرستان رودسر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان رودسر برگزار شد.
همچنین با رژه موتوری، ادوات کشاورزی و خودرویی با حضور مسئولین شهرستان رودسر از جلوی سپاه ناحیه رودسر آغاز و تا مزار مطهر شهدای گمنام رودسر ادامه یافت.
همزمان با سراسر کشور در اولین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب با حضور معاونین فرمانداری رودسر، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان رودسر در مدرسه شهید چمران رودسر نواخته شد.
در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۴ طرح مخابراتی در شهرستان رودسر افتتاح و به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل راه اندازی سایت جدید تلفن همراه، با نصب دکل و افزایش تکنولوژی نسل جدید اینترنت همراه می‌باشد که در مجموع ۶۱ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است

در این آیین این افتتاحیه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نوری امام جمعه چابکسر، روشن معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، خلقی معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری رودسر، رمضانی بخشدار چابکسر، رنجی رئیس مخابرات شهرستان، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان رودسر و جمعی از مدیران استانی مخابرات نیز حضور داشتند.

Share