امیر مرادی خبر داد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به مدیریت بحران گیلان | تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات مدیریت بحران

امیر مرادی گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۲۰ طرح عمرانی جهت مدیریت بحران و حوادث طبیعی در این استان تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در آستارا گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۲۰ طرح عمرانی جهت مدیریت بحران و حوادث طبیعی در این استان تخصیص پیدا کرده است.

 امیر مرادی در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرداری بندر مرزی آستارا عنوان کرد: اکثر طرح های مدیریت بحران جهت اجرا در غرب استان گیلان مصوب شده و فرمانداران، شهرداران و دستگاه های اجرایی متولی، قطعا باید برای مهار و مدیریت بحران های احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: از مجموع اعتبار مصوب در استان گیلان، ۷۰ میلیارد ریال برای اجرای ۲۰ طرح حوزه مدیریت بحران در شهرستان مرزی بندر آستارا تخصیص پیدا کرده است.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران گیلان گفت: تا پایان سال ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در آماده باش کامل به سر می برند و تقویت تجهیزات و امکانات مدیریت بحران در شهرستان های گیلان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: با افزایش بارش ها، آب های سطحی در خیابان ها و معابر شهرهای آستارا و لوندویل جاری شده و برای هدایت آن قطعا نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم.

عباس صابر اضافه کرد: متاسفانه خودروهای سنگین راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا برای مدیریت بحران کافی نیست و راهداران ما علاوه بر معابر آستارا، نگهداری ۷۰ درصد راه های اصلی تالش را نیز بر عهده دارند و قطعا باید تجهیز ماشین آلات راهداری در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در آستارا بیان کرد: با آغاز فصل کشاورزی در تامین آب زراعی با مشکل مواجه خواهیم شد و لایروبی آب بندان ها برای تامین آب کشاوزی و اختصاص اعتبار برای تکمیل سد لاستیکی آستارا ضروری است.

Share