وزیر کشور در جلسه هیات دولت:

نگران ۲۰ روز تبلیغات انتخاباتی هستیم | برگزاری انتخابات در دو روز قانونی نیست

وزیر کشور با بیان اینکه نگرانی ما برای روز رای‌گیری نیست، گفت: نگرانی برای آن ۲۰ روزی است که باید تبلیغات صورت گیرد و تجمع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با توجه به وضعیت کرونایی کشور اظهار داشت: بررسی می‌کنیم و از همه کمک خواستیم که به ما نظر بدهند و نمونه‌های کشورهای خارجی را بررسی می‌کنیم که در این شرایط انتخابات برگزار کردند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: نگرانی ما برای روز رای گیری نیست و می‌توانیم یکی دو ساعت اول صبح را افزایش دهیم چون از ۱۲ به بعد شب محدود هستیم و همینطور می‌توانیم تعداد شعب را افزایش دهیم.

وی گفت: نگرانی برای آن ۲۰ روزی است که باید تبلیغات صورت گیرد تجمع می شود و اگر این تجمعات شکل ‌گیرد ممکن است بر روی مشارکت اثر منفی بگذارد. اگر شما هم به نتیجه  به ما خبر دهید.

رحمانی فضلی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص قانون انتخابات که در مجلس در حال بررسی است،‌ تصریح کرد: اگر قانون باشد اجرا می‌کنیم.

وزیر کشور همچنین در مورد برگزاری انتخابات در دو روز،‌تصریح کرد: دو روز که نمی‌شود چون قانون یک روز را می‌گوید.

Share