در جلسه ستاد مدیریت بحران عنوان شد؛

لغو مرخصی‌ واحدهای اجرایی توزیع برق | آگاهی از خاموشیهای احتمالی با اپلیکیشن «برق من»

هدایتی نژاد گفت: مرخصی‌های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه لغو و اطلاع‌رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می‌بایست صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی با حضور سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت، شهرام فلاح فعال رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و تمامی مدیران و رؤسای امورهای اجرایی این شهرستان چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹برگزار شد.
در این جلسه هدایتی نژاد گفت: طبق استعلام‌های صورت گرفته از سازمان هواشناسی گیلان آخر هفته جاری موج بارشی و سرد وارد استان خواهد شد و علاوه بر استان ما سایر استان‌های همجوار شمالی و غربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی افزود: تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند. همچنین مرخصی‌های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه لغو و اطلاع‌رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می‌بایست صورت پذیرد.
مدیر توزیع برق شهرستان رشت خاطرنشان کرد: پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس‌های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع‌ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده وخدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم.
هدایتی نژاد در پایان تاکید کرد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای ارسال آدرس‌های های خاموشی از سوی مردم دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می‌باشد از طریق سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.

Share