مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا توسط هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته کمک معیشتی به آسیب دیدگان و متاثرین بیماری کرونا با عنوان «همدلی و احسان» در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در استان گفت: بیش از ۲۲۰۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین افراد کم برخوردار و متاثرین از کرونا در راستای همدلی و احسان به ۱۶ شعبه جمعیت هلال احمر استان تحویل داده شد.

غلامی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های کمک معیشتی افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها جمعاُ هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال است که از محل کمک‌های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جهت کمک به آسیب دیدگان و متاثرین از کرونا تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اقلام بسته‌های توزیعی اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، انواع کنسروجات، حبوبات و… است.

سیاوش غلامی در ادامه از تشکیل بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و گفت: در راستای توزیع کمک‌های معیشتی، تعداد ۲۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن، مانومتر، پالس اکسیمتر و ماسک اکسیژن جهت ارائه خدمت به بیماران درگیر ویروس منحوس کرونا به شعب جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خواستار همکاری هرچه بیشتر خیرین و مردم استان گیلان در زمینه تامین اقلام مورد نیاز بانک امانات تجهیزات پزشکی شعب هلال احمر استان شد و افزود: از خیرین و هم استانیان گرانقدرمان درخواست می‌شود تا کمک‌های خود را برای تامین اقلام و تجهیزات پزشکی اختصاص دهند و اقلام تجهیزات پزشکی همچون ویلچر، تخت، تشک مواج، عصا و واکر را به بانک امانات شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان وقف یا اهداء کنند.

شایان ذکر است؛ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با هدف تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان تشکیل شده است و بیماران پس از دریافت اقلام مورد نیاز بصورت امانت و بهبودی کامل، اقلام را جهت استفاده سایر بیماران به جمعیت هلال احمر عودت می‌نمایند.

گفتنی است؛ تاکنون در ۳ مرحله در قالب مواسات و کمک‌های مومنانه، افزون بر ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر و کمک‌های خیرین در استان گیلان توزیع شده است، همچنین بیش از ۷۰۰۰ بسته اقلام معیشتی توسط شعب جمعیت هلال احمر با همکاری خیرین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در سال جاری جمع آوری، بسته‌بندی و توزیع شده است.

Share