پس از تحمل سال‌ها درد فراق؛

پدر شهیدان «سعدی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج فریدون سعدی» پدر شهیدان «ابراهیم و رضا سعدی» پس از تحمل سال‌ها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «حاج فریدون سعدی» پدر شهیدان «ابراهیم و رضا سعدی» پس از تحمل سال‌ها درد فراق، دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر مهربان فردا صبح با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۰ صبح در گلزار متبرک شهدا شهرستان رشت به خاک سپرده شد.

شهید ابراهیم سعدی در سال ۶۱ بر اثر اصابت ترکش در منطقه «رقابیه جنوب» اهواز و شهید رضا سعدی در سال ۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ منطقه «شلمچه» مفقود و به شهادت رسید.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی درگذشت مرحوم” حاج فریدون سعدی” پدر شهیدان والامقام «ابراهیم و رضا سعدی» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
خانواده محترم شهیدان گرانقدر «سعدی» سلام علیکم

والدین شهدا که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمودند، اسوه‌های حقیقی مقاومت و ایثار و مایه عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

درگذشت” حاج فریدون سعدی”پدر بزرگوار غیورمردان شهید «ابراهیم و رضا سعدی»، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان گیلان و خاصه شما خانواده مکرم آن رحیل وارسته صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم با فرزندان شهیدش محشور و در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.

Share