بدن آرا خبر داد: بهره برداری از سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان در شهر صومعه سرا

رئیس جدید کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا با حضور معاون امور کتابخانه ها و همکاری های کتابخانه های عمومی گیلان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم معارفه رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا روز پنجشنبه(۲۰آذر) و با حضور زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های کتابخانه های عمومی گیلان؛ داوود توفیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه سرا؛ آرزو عباس زاده، رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا و تقی حقیقت، رئیس پیشین این اداره در فرمانداری صومعه سرا برگزار شد.

بدن آرا: بهره برداری از سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان در شهر صومعه سرا
معاون امور کتابخانه ها و همکاری های کتابخانه های عمومی گیلان در ابتدای این مراسم با اشاره به سالها تلاش رئیس پیشین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا از ایجاد کتابخانه جدید در شهر صومعه سرا ویژه مادر و کودک خبرداد و گفت: این کتابخانه عمومی بعنوان سومین کتابخانه مدرسه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل نوسازی مدارس گیلان با پیگیری های رئیس پیشین مجموعه در شهر صومعه سرا بزودی به بهره برداری می رسد.
زهرا بدن آرا همچنین ضمن ارزیابی مثبت از اقدامات انجام شده در این شهرستان، به ظرفیت های فراوان صومعه سرا در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: تغییرات صورت گرفته در بدنه مجموعه صرفا برای استفاده از تجربیات افراد جدید صورت می گیرد و امیدواریم حاصل این تغییر در شهرستان صومعه سرا نیز بهبود بیش از پیش شاخص های مطالعه و ایجاد علاقمندی بیشتر مردم به بحث مطالعه و کتابخوانی باشد.
بدن آرا همچنین با قدردانی از تلاش های چندین ساله تقی حقیقت، رئیس پیشین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا ضمن آرزوی سربلندی برای وی، به بیان انتظارات خود از رئیس جدید این شهرستان پرداخت.

گفتنی است در ادامه این نشست معاون فرماندار شهرستان صومعه سرا به بیان دیدگاه های خود پرداخته و با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا، از تلاش های تقی حقیقت در طول مدت حضور خود در این شهرستان قدردانی کرد.
گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن تشکر از تقی حقیقت بدلیل فعالت های ارزشمند خود در مجموعه کتابخانه های عمومی این شهرستان، آرزو عباس زاده، بعنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا منصوب و معارفه شد. گفتنی است آرزو عباس زاده پیش از این به مدت۳سال ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا را عهده دار بود.
شهرستان صومعه سرا هم اکنون دارای ۶ باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در صومعه سرا، گوراب زرمیخ، طاهرگوراب، لیفشاگرد، تولمشهر و ضیابر می باشد و بزودی هفتمین کتابخانه این شهرستان نیز در شهر صومعه سرا به بهره برداری می رسد.

 

Share