مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

جابجایی ساختمان تامین اجتماعی کلاچای|حدود ۶۰ درصد بیمه شدگان اصلی مشمول قانون کار هستند

حق بیمه ۲۵۰ هزار نفر از فعالان در واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی و خدماتی استان گیلان در زمره بیمه شدگان اجباری و با مشارکت کارفرمایان به تامین اجتماعی پرداخت می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۴۲۸۱۱۴ نفر بیمه شده اصلی در استان وجود دارد اظهار داشت: حدود ۶۰ درصد از این جمعیت یعنی قریب به ۲۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان، مشمولین قانون کار و در زمره بیمه شدگان اجباری هستند که در واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی و خدماتی و برخی ادارات مشغول بکار بوده و حق بیمه آنان با مشارکت کارفرمایان پرداخت می گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: قریب به ۱۶۹ هزار نفر از بیمه شدگان را نیز گروههای خاص تشکیل میدهند که رانندگان با ۳۰۰۱۹ نفر، کارگران ساختمانی با ۲۸۵۸۱ نفر و بافندگان و فعالان صنایع دستی با ۷۹۰۸ نفر، بیمه شدگان اختیاری با ۲۲۳۱۵ نفر و گروه مشاغل آزاد و زیرمجموعه های آن با ۷۵۲۸۵ نفر اصلی ترین بخشهای آن را شامل می گردند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ درصد جمعیت بیمه شدگان گیلان را بانوان تشکیل می‎دهند، اظهار داشت: از این بین تعداد ۶۰ هزار نفر در گروه بیمه شدگان اجباری و حدود ۳۵ هزار نفر در مشاغل آزاد و زنان خانه دار و بقیه در زیرگروههایی همچون زنان سرپرست خانوار، قالیبافان و … قرار دارند.

جابجایی ساختمان تامین اجتماعی کلاچای بدون ایجاد وقفه در خدمت رسانی

ساختمان شعبه کلاچای به محل جدید انتقال یافته و کارکنان بدون هیچگونه وقفه در امر خدمت‌رسانی، با استفاده از تعطیلی پایان هفته در مکان جدید مستقر و از صبح شنبه ۲۲ آذرماه ارائه تعهدات به جامعه هدف را ادامه می‌دهند.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این راستا ضمن بازدید از مراجل جابجایی، با قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران و مشارکت و کار تیمی آن‌ها در این جابجایی، اظهار داشت: به لطف پروردگار و با تدابیر اتخاذ شده، با هدف فراهم نمودن محیطی مناسب و در خور شأن همکاران و شرکای اجتماعی سازمان که ویژگی‌ها و استانداردهای لازم و الگوی اداری را داشته باشد مراحل این جابجایی پس از بازسازی مکان جدید در دستور کار قرار گرفته و از ظهر روز پنجشنبه بدون نیاز به تعطیلی و ایجاد خلل در خدمت‌رسانی انتقال وسایل انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان ساخت: ساختمان قبلی بدلیل فضای کم و محدود قابلیت لازم جهت ارائه مطلوب خدمات را نداشته و در مکان جدید این شرایط با وضعیتی مناسب‌تر مهیا شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت: بیش از ۴۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۵۰۰ مستمری بگیر با احتساب افراد تبعی خود جامعه ۱۲۵۰۰ نفری تحت پوشش تامین اجتماعی کلاچای را تشکیل داده و این شعبه ماهانه بالغ بر ۳ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

Share