فرماندار آستانه‌اشرفیه در جلسه شورای ترافیک:

تمهیدات لازم برای بارش‌های زمستانی در نظر گرفته‌ شده است

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: دستگاه‌های متولی برای بارش‌های فصل زمستان ازلحاظ نیروی انسانی و تجهیزات تمهیدات خوبی در نظر داشته باشند تا بتوان بهتر به شهروندان خدمات‌رسانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید رضائی در جلسه شورای ترافیک با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشور با بیان اینکه این بزدلی و حماقت، نشان از جنگ طلبی از سر استیصال و ضعف دشمنان و هراس آن‌ها از توان هسته‌ای و موشکی کشورمان است اظهار داشت: دشمنان به خیال باطل خود فکر می‌کنند که می‌توانند با چنین جنایت‌هایی راه توسعه و پیشرفت فناوری‌های نوین را سد کنند، اما اقدام‌های وقیحانه و ترورهای کوردلانه در طول تاریخ انقلاب اسلامی نتوانسته است ملت ایران را از مسیر پیشرفت و بالندگی باز دارد، بلکه هر روز پر شور‌تر از گذشته در مسیر پیشرفت گام برداشتند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ منطق شما ترور است» تصریح کرد: اگر دشمن هدفش ضربه زدن به علم و انقلاب است کور خوانده است، چرا که مردم ایران از این روزها به خود زیاد دیده‌اند و هرچه دیده‌اند مقاوم‌تر و بیدارتر شده‌اند. همان‌هایی که سردار سلیمانی و دیگر دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کردند مزدوران آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه هستند. دشمنان با این اعمال وحشیانه خود ثابت کردند که از پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در هراس هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به تعطیلی ادارات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در این خصوص شهرستان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه کرونا است که تاکنون ابلاغی از سوی ستاد استانی به ما اعلام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات مربوط به دستور کار جلسه اظهار داشت: اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است، باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود و برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد.

رضائی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود و مدیریت هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاههای اجرائی باشد افزود: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت.

رییس شورای ترافیک شهرستان افزود: ورود به فصل زمستان نیازمند بسترسازی و ایجاد شرایط لازم است، افت فشار گاز و مشکلات موجود در تیرهای برق و به دنبال آن خاموشی‌ها از دغدغه‌های همیشگی فصل سرماست که با اندیشیدن تمهیدات لازم، اقدامات مورد نظر برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در این راستا باید عملیاتی شود.

رضائی یادآور شد: فرمانداری همگام با دیگر نهادهای متولی، پیش بینی و پیشگیری‌های لازم را در خصوص تامین تجهیزات و آمادگی‌های لازم در این زمینه انجام داده است تا آمادگی مواجهه با هرگونه بحران و حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.

وی تاکید کرد: پیگیری تعمیر و بازسازی ماشین‌های برف روبی و اجرای مانور آمادگی تجهیزات، امکانات، ادوات و افراد با هدف حفظ آمادگی لازم برای رویارویی با فصل سرما هر چه سریعتر عملیاتی شود.

Share