تحصیل در خارج و مقایسه شرکت Bluesky و IDP

چگونه می شود برای تحصیل در یک دانشگاه یا کالج معتبر بین المللی اقدام کرد؟

تحصیل در خارج از کشور رویایی است که امروزه هر جوانی در سر می پروارند. جدای از شرایط مناسب و امکان اقامت پس از تحصیل در خارج، درس خواندن در دانشگاه های معتبر بین المللی چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن رد شد. اما چگونه می شود برای تحصیل در یک دانشگاه یا کالج معتبر بین المللی اقدام کرد؟ آیا به تنهایی می توان این مسیر سخت و پر پیچ و خم را پیمود؟ چه کسانی می توانند به شما در این مسیر کمک کنند؟

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا به معرفی دو مرکز معتبر بپردازیم که می توانند به شما برای تحصیل در خارج از کشور کمک های بسیاری کنند.

شرکت بلو اسکای (Bluesky)

bluesky

شرکت بلو اسکای یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی برای علاقه مندان تحصیل در خارج فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای درخشان و نتایج بسیار عالی، همیشه یکی از گزینه هایی است که می توان به آن اعتماد کرد.

موسسه بلو اسکای نماینده انحصاری شرکت Blue Sky International Group کانادا (به شماره ثبت ۰۰۲۷۱۸۱۸۹) است که در تورنتو کانادا قرار دارد.

متخصصان شرکت بلو اسکای در این موسسه (که به عنوان نماینده بسیاری از کالج ها و دانشگاه ‌های معتبر در دنیا شناخته شده است) به افراد کمک می کنند تا به آرزوی خود برای تحصیل در خارج از کشور برسند.

البته باید به این نکته مهم هم توجه کنید که شرکت  بلو اسکای(Bluesky) یک موسسه اعزام دانشجو نیست. این موسسه معتبر با داشتن ارتباط با بهترین مراکز اعزام دانشجو، آژانس های گردشگری و وکلای مجرب و با تجربه به علاقه مندان تحصیل در خارج برای تحصیل افراد در خارج از آن ها را یاری می رساند.

۹ دلیل برای انتخاب بلو اسکای

  1. نماینده رسمی بهترین کالج‌ ها و دانشگاه های بین المللی است.
  2. اخذ پذیرش در کوتاه ترین زمان ممکن را برای افراد تضمین می کند.
  3. امکان اخذ انواع بورس های تحصیلی را برای متقاضیان فراهم می کند.
  4. امکان گرفتن ویزای VIP برای افراد را دارا است.
  5. مشاوره گام به گام برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر را به افراد ارایه می دهد.
  6. امکان ارتباط با جامعه دانش‌آموزان و دانشجویان اعزام شده توسط این موسسه ممکن است.
  7. امکان ترنسفر فرودگاهی در کشور مقصد برای پذیرفته شدگان میسر است.
  8. مشاوره تخصصی برای دریافت اقامت پس از پایان تحصیلات با همکاری وکلای رسمی را برای متقاضیان فراهم می کند.

نماینده رسمی بهترین کالج‌ ها و دانشگاه های بین المللی

شرکت Bluesky یکی از نمایندگان معتبر و رسمی بسیاری از کالج های بین المللی و دانشگاه های مختلف در سراسر دنیا است، که با داشتن اعتبار بین المللی می تواند بهترین نتایج را برای پذیرش تحصیلی در کشور های مورد نظر افراد به دنبال داشته باشد.

امکان اخذ پذیرش در کوتاه ترین زمان

زمان یکی از مهم ترین فاکتور ها در روند اخذ پذیزش تحصیلی است. در نتیجه بسیار مهم است که برای تحصیل در خارج از کشور، افراد به موسساتی مراجعه کنند که فرآیند اخذ پذیرش را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. شرکت  بلو اسکای دارای تخصص و تجربه بسیاری است و می تواند در سریع ترین زمان ممکن برای افراد در کشور مورد نظرشان پذیرش بگیرد.

گرفتن بورس تحصیلی به سادگی با کمک متخصصان بلو اسکای

هزینه های تحصیل در خارج، در شرایط فعلی می تواند بسیار سنگین باشد. این هزینه ها گاهی آن قدر زیاد هستند که ممکن افراد را از انجام این کار منصرف کنند. اما شرکت بلو اسکای با بررسی شرایط افراد می تواند به آن ها کمک کند که از انواع بورسیه های تحصیلی برخوردار شوند. پس دیگر نیازی نیست که نگران هزینه های تحصیل در خارج از باشید.

education student

ویزای VIP برای متقاضیان چیست؟

ویزای VIP به این معنا است که هزینه های مربوط به ویزا بعد از اخذ آن دریافت خواهد شد. شرکت بلو اسکای با همکاری وکلای رسمی مجرب و با سابقه می تواند برای دانشجویان و خانواده آن ها پس از بررسی شرایط آنها به صورت VIP کارهای ویزای آنها را انجام دهد.

نمی دانید کدام دانشگاه و رشته را انتخاب کنید، پس با مشاوران بلو اسکای مشورت کنید.

همیشه انتخاب دانشگاه و رشته یکی از دشواری های تحصیل چه در خارج و چه در داخل کشور است. این مشکل مخصوصا برای افرادی که قصد تحصیل در خارج را دارند، بیش تر خودش را نشان می دهد. به این دلیل که افراد و موسسات بسیار اندکی هستند که در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردار باشند.

ولی بلو اسکای با داشتن مشاوران زبده و بسیار با تجربه، می تواند در این مسیر به شما کمک کند تا مراحل انتخاب رشته تحصیلی، دوره آموزشی و دانشگاه را به آسانی پشت سر بگذارید. در ضمن این شرکت تمامی این خدمات را به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد داد.

گارانتی اخذ پذیرش تحصیلی

Bluesky اولین شرکت تخصصی اعزام دانشجو برای تحصیل در خارج از کشور است که همه خدمات خود را گارانتی می کند. یعنی در صورتی که فرد موفق به اخذ پذیرش نشد، تمامی وجه پرداختی را به وی باز می گرداند.

با دانشجویان و دانش آموزان اعزام شده صحبت کنید

یکی از بهترین روش ها برای مطمئن شدن از سابقه درخشان Bluesky، صحبت با دانش آموزان و دانشجویانی است که قبلا از خدمات این موسسه استفاده کرده اند. آن ها می توانند نظرات و تجربه های خود را از همکاری و دریافت خدمات از شرکت Bluesky با شما در میان بگذارند.

در کشور مقصد ترانسفر شوید

لحظه ای را تصور کنید که در کشور مورد علاقه تان از هواپیما پیاده شده اید ولی تک و تنها و غریب هستید و نمی دانید که الان باید چه کنید. اما نگران نباشید. در این مرحله هم شرکت بلو اسکای به کمکتان می آید و شما را تا رسیدن به شهر و دانشگاه مقصد تنها نمی گذارد.

دریافت اقامت انگلستان و کانادا با همکاری وکلای رسمی

پس از اتمام تحصیل در کشور مورد نظر اگر بخواهید که نوع ویزای خود را تغییر دهید، می توانید روی شرکت Bluesky  (www.blueskystudy.org) حساب کنید. این موسسه شما را به وکلای رسمی در کشور های انگلستان و کانادا معرفی می کند تا شما را یاری دهند.

شرکت IDP

این شرکت بین المللی با داشتن شعبه های مختلف در کشور های متفاوت، می تواند به افراد کمک کند تا برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کنند.

این شرکت چه خدماتی را ارائه می کند؟

شرکتIDP خدمات بسیاری را برای کمک به افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، ارائه می دهد. این شرکت می گوید که اگر رویای تحصیل در خارج از کشور را دارید، شما را به آرزویتان می رساند.

چرا IDP

این شرکت یکی از موسسات اخذ پذیرش تحصیلی است و به افراد کمک می کند تا در دانشگاه های انگلیسی زبان ثبت نام کنند. این شرکت با داشتن نیم قرن تجربه در ۳۲ کشور دنیا به ارائه خدمات می پردازد.

  1. همکاری با موسسه IELTS
  2. کارشناسان با تجربه بین المللی
  3. پشتیبانی متقاضیان در تمامی مراحل
  4. ارائه خدمات ویزا

همکاری با موسسه IELTS

این شرکت با همکاری با موسسه IELTS می تواند به شما برای رزرو و آماده ‌سازی آزمون IELTS کمک کند.

کارشناسان با تجربه بین المللی

تعداد زیادی از مشاوران کنونی IDP همان دانشجویان بین‌المللی گذشته هستند. این کارشناسان با تجربه، افراد را برای یافتن دوره‌ی آموزشی و کشور مناسب کمک خواهند کرد.

پشتیبانی متقاضیان در تمامی مراحل

خدمات شرکت IDP  با دریافت نامه‌ پذیرش تمام نخواهد شد. خدمات این شرکت تا زمان فارغ التحصیلی افراد از آن ها حمایت خواهد کرد.

student bluesky

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم شرکت بلو اسکای یکی از موسسات معتبر اخذ پذیرش تحصیلی است که از طرف دانشگاه های معتبر و مدارس مختلفی هم به رسمیت شناخته شده است. که شما می توانید لیست همه آن ها در سایت این موسسه پیدا کنید. هدف نهایی شرکت بلو اسکای موفقیت دانشجویان است.

شرکت IDP  هم به عنوان رقیب شرکت Bluesky، یکی دیگر از شرکت های اخذ پذیرش تحصیلی و کمک به افراد علاقه مند برای تحصیل در خارج از کشور است که خدمات خوبی را در این زمینه ارائه می کند.

Share