بهترین اساتید تدریس خصوصی آنلاین و حضوری گیلان و رشت در سایت ایران مدرس

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی رشت، گیلان و کل ایران را می توانید مشاهده نمائید.

اگر در جستجوی بهترین اساتید تدریس خصوصی و معلم های خصوصی گیلان و رشت هستید و می خواهید به صورت آنلاین و یا حضوری از کلاس های خصوصی استفاده نمائید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه کنید. در ایران مدرس قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم اساتید خصوصی ارائه شده است.

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی رشت، گیلان و کل ایران را می توانید مشاهده نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۲۰۰۰ مدرس ثبت نامی دارد. اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی زبان در رشت و گیلان و یا هر جای دیگر ایران استفاده کنید …. اگر می خواهید با شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری را در کمتزین زبان آموزش ببینید …. در هر صورت، به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. در ایران مدرس اطلاعات کاملی برای تمامی اساتید ارائه شده است و می توانید در کمترین زمان و با در اختیار داشتن بیشترین و کاملترین اطلاعات استاد و معلم خودتان را انتخاب نمائید. اگر می خواهید یک استاد خوب برای خودتان انتخاب کنید و بهترین نتیجه ممکن را هم بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

۱- برای انتخاب معلم خصوصی خوب برای کلاس آنلاین یا حضوری به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد توجه کنید. بهتر است با استاد و معلمی کلاس خصوصی داشته باشید که از دانشگاه خوب و معتبر و دانشگاههای دولتی خوب مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر https://aut.ac.ir/، دانشگاه گیلان https://guilan.ac.ir/ و … فارغ التحصیل شده است. در ایران مدرس بسیاری از اساتید مدرک تحصیلی و فایل رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند. اگر برای یادگیری استاتیک رشته مهندسی مکانیک می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید (به عنوان مثال)، بهتر است با استاد و مدرسی کلاس داشته باشید که خود ایشان هم رشته مهندسی مکانیک خوانده باشند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم های خصوصی توجه کنید تا یک استاد خوب را در کنار خودتان داشته باشید.

۲- توجه داشته باشید که شما هر جای رشت و یا استان گیلان که ساکن هستید، لزومی ندارد حتما با استادی کلاس داشته باشید که ایشان هم ساکن رشت یا گیلان هستند. در حال حاضر، خصوصا به خاطر شیوع کرونا، کلاس های خصوصی آنلاین ریاضی، فیزیک، زیست و سایر دروس بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید با اساتید خوب از هر جای ایران به صورت آنلاین و اینترنتی کلاس داشته باشید. در ایران مدرس اساتید اکثرا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین کار تدریس را انجام می دهند. کافی است به آدرس www.IranModares.com مراجعه کنید، لیست کامل اساتید خصوصی را ببینید و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید. در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با معلم های خصوصی خوب و مجرب خانم و آقا در ارتباط باشید.

۳- برای اینکه مطمئن شوید یک معلم خوب برای درس شیمی یا هر درس دیگری کلاس دارید و یا مثلا در کمترین زمان زبان آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری را یاد می گیرید بهتر است به رزومه استاد، سوابق تدریس ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و سایر اطلاعات ثبت شده برای اساتید در ایران مدرس دقت کنید. این اطلاعاتی که ذکر شد برای تمامی مدرسین درج شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد و معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید.

۴- ممکن است برای شما مهم باشد که قیمت کلاس های تدریس خصوصی مناسب باشد. در ایران مدرس برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی استاد برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس ثبت شده است. البته اگر با مدرسین ساکن رشت یا گیلان به صورت حضوری کلاس داشته باشید نرخ کلاس های حضوری بالاتر است. اما اگر به صورت آنلاین از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید، به نسبت کلاس های حضوری ۲۰ درصد یا حتی بیشتر این کلاس ها قیمت مناسب تری خواهد داشت. در هر صورت، فقط روی ارزان هماهنگ شدن کلاس ها تاکید نداشه باشید و بیشتر اینکه یک استاد و معلم خوب در کنار خودتان داشته باشید برای شما مهم باشد.

۵- برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، هندسه، حسابان و …. که برای یادگیری به تمرین و مسئله حل کردن نیاز دارند، سعی کنید زودتر کلاس های خصوصی را شروع کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. این درس ها را نمی توان شب امتحان و حتی هفته قبل از امتحان یاد گرفت. چنین درس هایی باید در طول ترم خوانده شوند و کلاس های چنین دروسی هم باید در طول ترم برگزار شوند.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی آنلاین و حضوری

Share