مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبرداد:

به بار نشستن ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان مرزی و بندری آستارا

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سه پروژه انتقال و فوق توزیع در شهرستان آستارا در سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
«بهمن داراب زاده» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه برق زیربنای توسعه می باشد، برای شهرستان مرزی و بندری آستارا که موقعیت جغرافیایی خاصی دارد داشتن این زیرساخت مهم و اساسی بیش از پیش مهم بوده و از اهمیت بیشتری برخوردار است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: برای توسعه و آبادانی بیشتر آستارا، ۳ پروژه مهم و زیربناییY پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، احداث خط کابلی ۶۳ کیلوولت مسکن مهر آستارا و توسعه دو فیدر ۶۳ کیلوولت پست ۲۳۰/۶۳۳ کیلوولت آستارا در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
داراب زاده گفت: پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا و رفع ضعف ولتاژ این شهرستان اجرا می شود. پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت مسکن مهر آستارا نیز به طول ۹ کیلومتر با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع نیروی برق شهرستان آستارا و ایجاد ظرفیت¬های لازم جهت تامین برق مطمئن مشترکین موجود و متقاضیان آتی انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) اجرا می شود.
وی افزود: برای اجرای این ۳ پروژه مهم، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که با بهره برداری از این پروژه ها، شاهد افزایش پایداری شبکه برق در شهرستان آستارا و استان گیلان خواهیم بود.

Share