مدیر مخابرات منطقه گیلان خبز داد؛

افزایش گسترده سرقت کابل‌های مخابراتی | سرقتها مانع از خدمات‌رسانی مفید به مشترکین شده است

مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت: از دو سال گذشته حجم سرقت‌ها کابلها در روستاها و نقاط شهری گیلان افزایش یافته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر مخابرات منطقه گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به سرقت گسترده کابل‌های مخابراتی در سطح استان گیلان به ویژه رشت گفت: از دو سال گذشته حجم سرقت‌ها کابلها افزایش یافته است و همین امر علاوه بر ایجاد بار اضافی بر روی دوش مخابرات گیلان مانع از خدمات‌رسانی مفید به مشترکین شده است.

علیرضا پارسایی با بیان این مطلب که حجم سرقت‌ها بسیار بالا رفته است، گفت: در دو سال گذشته سرقت‌های کابل مخابراتی افزایش و سارقان کابل‌ها را به علت وجود مسی که در آن به کار رفته به سرقت می‌برند.

وی ادامه داد: مخابرات برای جلوگیری از این معضل درصدد اجرای راهکارهای لازم حفاظتی است، موضوع سرقت کابلهای مخابراتی، موضوع تازه‌ای نیست و علاوه بر قطع ارتباط چندین روزه مشتریان، سالانه منجر به وارد آمدن ضررهای بسیاری برای مخابرات می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ترمیم کابل‌های به سرقت رفته نیروهای مخابرات جوابگو نیست، گفت: برای حل این مشکل مخابرات گیلان در نظر دارد از پیمانکار استفاده کند و با گزارش‌های ارسالی سرقت و قطع تلفن و قطع کابل نیروهای مخابرات در محل حاضر شوند.

پارسایی با اشاره به اینکه در همین لحظه ۷۰ کیلومتر کابل تلفن در روستاها به سرقت رفته است، گفت: در شهرها برای رفع و اتصال کابل‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم و در روستاها با تامین کابل‌ها که همین امر سبب می‌گردد که خدمات‌رسانی به مشترکین در روستاها با مشکل مواجه گردد و باعث نارضایتی آن‌ها می‌شود.

Share