بخشدار لوندویل خبر داد؛

کشف جسد مرد گم شده در ارتفاعات لوندویل

کرم زاده از کشف جسد مرد ۶۲ ساله در ارتفاعات بخش لوندویل شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «توحید کرم زاده» در گفت و گو با شبستان، اظهار کرد: پس از سه شبانه روز جستجو جسد مرد ۶۲ساله در ارتفاعات بخش لوندویل شهرستان آستارا کشف شد.

بخشدار بخش لوندویل با بیان اینکه جسد این پیرمرد ۶۲ساله تحویل پلیس آگاهی و پزشک قانونی شد، افزود: جسد این مرد ۶۲ساله بومی لوندویل با تلاش تیم کوهستان جمعیت هلال احمر و مشارکت و همراهی دهیار، اعضای شورای اسلامی و مردم روستای میه کومه این بخش پیدا شد.

وی تصریح کرد: مردی که جسدش پیدا شد سه روز پیش از چادر خود در منطقه گلین داشی ارتفاعات روستای میه کومه بخش لوندویل بیرون رفته بود، تصریح کرد: در عملیات جستجو برای پیدا کردن این پیرمرد گم شده امدادگران تیم کوهستان جمعیت هلال احمر متشکل از چهار نفر با یک دستگاه خودرو حضور داشتند.

کرم زاده گفت: از اهالی و گردشگران انتظار داریم برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در کوهستان، نکات ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید.

بخشدار بخش لوندویل خاطرنشان کرد: از امدادگران جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میه کومه که در عملیات کشف جسد پیرمرد لوندویلی حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

Share