با حضور جمعی از مسئولان؛

شیرزاد روشن معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رودسر و شاپور کریمی بخشدار کلاچای شد

شیرزاد روشن به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رودسر و شاپور کریمی به عنوان بخشدار کلاچای منصوب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان روز یکشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودسر و بخشدار کلاچای رویکرد دولت تدبیر و امید را خدمت مضاعف به مردم ذکر کرد و گفت: در شرایط کنونی آنچه می تواند آلام و مشکلات مردم را کاهش دهد، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است و همواره این امر باید در اولویت مدیران قرار گیرد.

مجید هاشم پور توجه به خواسته ها و نیازهای مردم ر ا از سوی مدیران مورد تاکید قرار داد و افزود: در عین پاسخگویی باید شانیت و کرامت مردم هم حفظ شود.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی و تحریم ها آستانه تحمل و تاب آوری مردم به شدت کاهش یافته، اظهار کرد: مهم این است در چنین وضعیتی گشاده رو باشیم و به نیازهای مردم توجه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تثبیت و ماندگاری نظام را در گرو مشارکت مردم در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات ذکر و ابراز امیدواری کرد: مطمئنا در انتخابات سال آینده بار دیگر مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بر مقبولیت و مشروعیت نظام خواهند افزود.

فرماندار شهرستان رودسر در این مراسم خدمت به مردم را والاترین وظیفه و رسالت مدیران دانست و تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و گره گشایی از مشکلات مردم بیشتر تلاش کرد و قدر این فرصت‌ها را دانست.

محمدمهدی مظفری، پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به تدریج به این خواسته ها توجه و از انباشت مطالبات جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا میزان رضایتمندی مردم را بالا ببریم که به طور حتم کسب رضایت مردم رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

در پایان این مراسم با قدردانی از یوسف پورامیر و مهدی خلقی، شیرزاد روشن به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رودسر و شاپور کریمی به عنوان بخشدار کلاچای معرفی شدند.

Share