در راستای سیاست‌های گام دوم انقلاب؛

دو جوان گیلانی، مشاور و مدیر روابط عمومی مجمع عالی جوانان کشور شدند

در حکمی از سوی علی مقامی؛ دبیرکل مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور، علیرضا بابایی به عنوان «مشاور دبیرکل در امور رسانه و ارتباطات» و محمدجواد کوچک‌پور به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی علی مقامی؛ دبیرکل مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور، علیرضا بابایی به عنوان «مشاور دبیرکل در امور رسانه و ارتباطات» و محمدجواد کوچک‌پور به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» انتخاب شدند.

در بخشی از این احکام آماده است:

نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی با استناد به بند ۱۰ ماده ۱۴ اساسنامه مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان، به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان مشاور دبیرکل در امور رسانه و ارتباطات منصوب می‌شوید.

امید است تا با استعانت از ایزد منان و با همت، درایت و پشتکار، در به ثمر رسیدن اهداف عالی مجمع ملی جوانان و فرامین رهبر فرزانه انقلاب بخصوص اجرای سیاست‌های مرتبط با حوزه جوانان و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، معاونت‌ها و مشاوران، گام‌های مؤثری در جهت اعتلای حوزه سازمان‌های مردم نهاد جوانان و خدمت به جوانان عزیز ایران اسلامی بردارید.

از درگاه خداوند متعال و مهربان توفیقات روز افزون جنابعالی در تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و انجام وظایف محوله مسالت دارم.

گفتی است محمد جواد کوچک‎پور دانشجو دکتری مهندسی برق الکترونیک بوده و عضو سازمان بین المللی دانشگاهیان isic است.

او در کارنامه خود سوابقی همچون مشاوره‌ی برندینگ دها مجموعه، موسسه، کارخانه و شرکت اقتصادی، فرهنگی، هنری و بازرگانی را داراست.

شایان ذکر است که علیرضا بابایی نیز کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی بوده و از فعالان حوزه رسانه در یک دهه اخیر است. او سوابقی همچون اجرا در رادیو و تلوزیون، کارشناس و مشاور روابط عمومی در مجموعه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی، فعالیت رسانه‌ای در حوزه مطبوعات و خبرگزاری‌های برتر، سال‌ها تجربه روزنامه نگاری، خبرنگاری و همچنین دبیری و سردبیری و عضویت در هیات تحریریه‌ی رسانه‌های مختلفی را داراست.

بابایی در حال حاضر مسئول روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند است و عضویت در هیات مدیره مدرسه عالی ارتباطات را در رزومه خود دارد و می‌توان به سوابق دیگر او در حوزه پژوهش ارتباطات ملی و آموزش دروس ارتباطات و چاپ مقالات و محتواهای رسانه‌ای اشاره کرد.

Share