همزمان با هفته تربیت بدنی؛

جشنواره بادبادک‌ها در منطقه گردشگری حیران آستارا برگزار شد+تصاویر

جشنواره بادبادک ها با پیشنهاد هیئت ورزش های همگانی گیلان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودسازی مهمان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جشنواره بادبادکها در منطقه گردشگری حیران آستارا برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان درباره این جشنواره گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت ورزش های همگانی گیلان، برگزاری جشنواره‌ها در مناسبت‌های مختلف در نقاط گردشگری و محروم و گیلان با هدف معرفی اماکن زیبای استان و نشان دادن مکان های محروم برای حل مشکلات آن منطقه توسط مسئولان است.

علیرضا زهری گفت: امروز در منطقه حیران آستارا به عنوان نگین سبز گیلان این حرکت شروع شده و امیدواریم در نقاط مختلف گیلان شاهد برگزاری برنامه های گوناگون باشیم.

وی افزود: جشنواره بادبادک ها با پیشنهاد هیئت ورزش های همگانی گیلان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودسازی مهمان ها برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در این جشنواره با اشاره به دغدغه مندی اجرای برنامه‌های ورزشی در شهرستان گفت: در هفته تربیت بدنی ۴۰ برنامه مختلف ورزشی در آستارا اجرا شده است و تا سال آینده جشنواره های مختلفی را مثل جشنواره بلال حیران، گل گاوزبان و صنایع دستی را در منطقه حیران آستارا برگزار خواهیم کرد.

این جشنواره با شرکت ۱۰۰ نفر و با به پرواز در آوردن ۵۲ بادبادک و اجرای برنامه های متنوع ورزشی توسط گروه پارکور عاج فیل گیلان به پایان رسید.

Share