مجموع بستری شدگان کرونایی به ۸۴۳ نفر رسید

جدال ۲۱۰ بیمار بدحال کرونایی برای ادامه زندگی در مازندران

۲۱۰ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با شناسایی ۱۳۹ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، مجموع بستری شدگان کرونایی به ۸۴۳ نفر رسید.
همچنین در این مدت ۱۶۴ بیمار با بهبودی نسبی ترخیص و ۲۱۰ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

شناسایی ۱۱۸ بیمار کرونایی جدید در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۱۴۱ نفر هم در این مدت، با بهبودی نسبی برای ادامه درمان در منزل مرخص شدند.

دکتر سید عباس موسوی افزود: در حال حاضر ۶۸۸ بیمار مشکوک به کروناویروس با علائم تنفسی مشکوک و بر اساس تشخیص بالینی در مراکزدرمانی مازندران بستری بوده که از این تعداد ۱۶۸ بیمار با علائم حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: همچنین شبانه روز گذشته ۶ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹، در استان جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با بیان اینکه هم اکنون، ۱۵۵ بیمار مشکوک به کرونا در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه بابل بسترى هستند گفت: شبانه روز گذشته ۲۱ بیمار جدید بستری و ۲۳ نفر هم ترخیص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۴۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

Share