رییس هیأت فوتبال گیلان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا:

به حاجی‌پور کمک می‎کنیم تا داماش را در گیلان نگه داریم | افزایش میزان بدهی به مالک کارون اروند

الماسخاله با اشاره به اینکه آقایان حاجی‌پور و سهرابی خارج از تشکیلات با هم قراردادی امضا کرده‌اند، افزود: هیأت فوتبال این قرارداد را تأیید نمی‌کند زیرا زمانی ما می‌توانیم آقای سهرابی را به عنوان مالک تیم بشناسیم که ایشان پروانه باشگاه را بگیرند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قربانعلی الماسخاله، رییس هیأت فوتبال گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان، اظهار داشت: هیات فوتبال و فدراسیون، آقای اسماعیل حاجی‌پور را به عنوان مالک باشگاه داماش گیلان می‎شناخت.

وی با اشاره به اینکه آقایان حاجی‌پور و سهرابی خارج از تشکیلات با هم قراردادی امضا کرده‌اند، افزود: هیأت فوتبال این قرارداد را تأیید نمی‌کند زیرا زمانی ما می‌توانیم آقای سهرابی را به عنوان مالک تیم بشناسیم که ایشان پروانه باشگاه را بگیرند و فرآیندی که باید از طریق هیأت انجام دهند تا فدراسیون فوتبال ایشان را به عنوان مالک به رسمیت بشناسد، انجام نداده‌اند.

الماسخاله همچنین ادامه داد: آقای سهرابی قرار بود که مطالبات باشگاه کارون اروند خرمشهر را پرداخت کند که این کار هنوز انجام نشده و آقای سامری به همین علت شکایت کرده است. کمیته انضباطی نیز رأی علیه باشگاه داماش صادر کرده و موضوع به کمیته استیناف کشیده شده است.

رییس هیأت فوتبال گیلان با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا سهمیه لیگ دسته اولی داماش گیلان در استان حفظ شود، اظهار داشت: برای ما مهم نیست که چه کسی مالک باشگاه باشد و تمام دغدغه ما این است تیم داماش در استان گیلان نگه داریم.

وی افزود: آقای سهرابی باید پروانه باشگاه را می‌آوردند و ما اقدامات قانونی را انجام می‌دادیم تا مالکیت به ایشان واگذار می‌شد و فدراسیون فوتبال آقای حاجی‌پور را به عنوان مالک باشگاه داماش می‌شناخت.

الماسخاله با اشاره به اینکه آقای حاجی‌پور باید پول خرید امتیاز باشگاه کارون اروند را به آقای سامری پرداخت می‌کرد که این کار انجام نشده است، تأکید کرد: فدراسیون، هیأت فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان به ایشان برای حل مشکلات داماش کمک می‌کند.

رییس هیأت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه میزان بدهی به مالک کارون اروند خرمشهر افزایش یافته است، گفت: آقای نوبخت به ما کمک بسیاری کردند و تلاش خواهیم کرد تا سهمیه داماش در لیگ دسته اول حفظ شود.

Share