با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و استاندار گیلان صورت گرفت؛

بهره برداری از طرح توسعه شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره در رودسر

طرح توسعه شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار گیلان در رحیم آباد رودسر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  صبح امروز (سه‌شنبه) و در نخستین برنامه از سفر یک روزه دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به گیلان با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار، طرح توسعه شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره ۵۰۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

این شرکت از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز و مجهز به آزمایشگاه‌های شیمیایی و میکروبی در زمینه تولید و فرآوری کنسانتره مرکبات (پرتقال، لیموترش، گریپ فروت، نارنگی)، پرک پرتقال، پرک نارنگی، روغن پوست پرتقال، پوره سیب، پوره کیوی، پوره هلو/اسلایس هلو و رب گوجه فرنگی به صورت فله‌ای تولید و در حال فعالیت است.
این شرکت علاوه بر اینکه تامین کننده بخش قابل توجهی از نیاز کارخانجات تولید آب میوه و نوشیدنی‌های میوه‌ای در سطح کشور است؛ محصولات خود را به کشور‌های همسایه صادر می‌کند.
همچنین دکتر مخبر و دکتر زارع از نمایشگاه مشاغل اجتماع محور ایجادی در استان که در محوطه کارخانه کشت و صنعت گلدشت افشره برپا شده بود نیز بازدید کردند.
در اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هفت شهرستان هدف گیلان شامل ۶۰ روستا با ۱۱ مجری و تسهیلگر در نظر گرفته شده است.
در راستای اجرای این طرح که مجموعاً شامل ایجاد دو هزار و ۴۰ شغل می‌شود، تاکنون ۶۸۰ شغل راه اندازی شده و ۸۲۰ شغل نیز در آستانه راه اندازی است.
افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در بخش کوچصفهان شهرستان رشت و سایر پروژه‌های عمرانی در سطح استان، بازدید از شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی، شرکت در مراسم کلنگ زنی ۴۰۰۰ مسکن ارزان قیمت در رشت، بازدید از یک باب منزل تکمیل شده دو معلول در رشت، شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به گیلان است.

Share