مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد؛

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۶ حادثه دیده | از نجات دو گمشده در کوهستان تا سقوط از ارتفاع

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: به مصدومان ۱ حادثه تصادف وسایل نقلیه، ۱ حادثه شهری، نجات دو گمشده در کوهستان، ۱ مورد سقوط از ارتفاع طی ۴ فقره عملیات امدادرسانی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به انجام ۴ عملیات امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف گیلان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، افزود: به مصدومان ۱ حادثه تصادف وسایل نقلیه، ۱ حادثه شهری، نجات دو گمشده در کوهستان، ۱ مورد سقوط از ارتفاع طی ۴ فقره عملیات امدادرسانی شده است.

غلامی با اشاره به تصادف وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با عابر پیاده در ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته در محور رضوانشهر به سه راه پونل یک مصدوم برجای گذاشت، که پس از اعلام وقوع گزارش حادثه، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر جهت انجام اقدامات امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به گمشدن دو کوهنورد در ارتفاعات رودبار به دیلمان اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۳۳ روز گذشته دو کوهنورد که جهت کوهپیمایی در محور رودبار به دیلمان بخش رحمت آباد عزیمت کرده بودند از مسیر اصلی منحرف شدند، با اطلاع به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان عوامل امدادی به منطقه مذکور اعزام شده و طی یک عملیات جستجو دو فرد مذکور را سالم یافتند.

غلامی همچنین از سقوط فردی از ارتفاع خبر داد و افزود: در ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه روز گذشته سقوط فردی از ارتفاع در محور آستارا به اردبیل منطقه بهارستان به مرکز eoc استان گزارش شد، پس از دریافت گزارش این حادثه، عوامل امدادی هلال احمر به محل وقوع حادثه جهت امدادرسانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین به یک حادثه شهری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: این حادثه که در محور رشت به امام زاده هاشم، فاز دوم سراوان پارک جنگلی رخ داد یک مصدوم بر جای گذاشت و پس از اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اقدامات لازم بر روی مصدوم صورت گرفت.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، گفت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

Share